اخبار ورزشی

جاگذاری تراشه تیتانیوم در ستون فقرات تانک روسی/ عبدالرشید سعدالله‌یف با اقتدار برمی‌گردد؟

جاگذاری تراشه تیتانیوم در ستون فقرات تانک روسی/ عبدالرشید سعدالله‌یف با اقتدار برمی‌گردد؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، عبدالرشید سعدالله‌یف بعد از دو سال دوری از مسابقات رسمی، با آمادگی خوبی در رقابت‌های جهانی بلگراد شرکت نکرد. او بعد از آنکه به سختی از سد مجتبی گلیج گذشت و شکست را در ثانیه‌های پایانی با پیروزی تغییر داد، در نیمه نهایی به احمد تاج‌الدینوف بحرینی باخت.

ملاقات جامبولات تدیف با سعد‌الله‌یف: امیدوارم در آینده نزدیک دوباره بدرخشی

 

او در مصاف با حریف ۲۰ ساله روسی‌الاصلش، در حالی که امتیاز زیادی از دست داده و توانی هم برای بردن تاج‌الدینوف نداشت، کشتی را در یک دقیقه پایانی با اعلام آسیب‌دیدگی ادامه نداد و حتی در مبارزه سوم پنجمی، مقابل کایل اسنایدر آمریکایی حاضر نشد تا لااقل شانس کسب مدال برنز و سهمیه المپیک برای او حفظ شود.

عبدالرشید سعدالله‌یف حتی اگر این کشتی را به اسنایدر هم می‌باخت، فرصت کسب سهمیه المپیک را در مبارزه بعدی که برای تعیین پنجم حقیقیِ ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شد، داشت اما به دلیل آسیب‌دیدگی به کشتی‌ها ادامه نداد و دست خالی، بدون سهمیه و مدال به خانه بازگشت.

تانک روسی بلافاصله بعد از بازگشت به مسکو، به اتاق عمل رفت، اما جزئیاتی از این جراحی اعلام نشد. به تازگی عکسی از عبدالرشید سعدالله‌اف در کنار ادوارد وارتانیان برنده جایزه بزرگ ACA و فردی که به نظر پزشک معالج هر دو نفر است، منتشر و عنوان شده که اکنون هر دو ورزشکار دارای تراشه تیتانیوم در ستون فقرات گردنی خود هستند.

تانک روسی جراحی شد؛ سعدالله‌یف المپیک را از دست می‌دهد؟

 

حال باید دید بعد از این جراحی و جاگذاری تراشه تیتانیوم در ستون فقرات گردنی، دارنده دو نشان طلای المپیک قادر به بازگشت مقتدرانه به صحنه مسابقات و کسب سومین طلای المپیکِ خود در پاریس خواهد بود یا خیر.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا