اصفهان

جایجایی مدیران موجب پویایی و خلاقیت است/ آگاهی کامل فرماندار جدید به وضعیت اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید اصفهان اظهار کرد: هر فردی که جایی به عنوان مدیر منصوب می‌شود فرصتی دارد تا بتواند به نحو مطلوب خدمت‌رسانی کند تا دوران مدیریتش به پایان برسد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جابجایی مدیران موجب پویایی سازمان و ایجاد خلاقیت می‌شود، گفت: مدیران جدید تجربه جدیدی را به دستگاه‌ها اضافه می‌کنند، جلسه تکریم و معارفه جلسه قضاوت نیست، اما جلسه‌ای است برای اینکه هشدار دهد فرصت خدمت محدود است.

وی با اشاره به عملکرد فرماندار سابق اصفهان، مطرح کرد: فرماندار جدید اصفهان در مسوولیت مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان به عنوان مدیر ستادی مسوولیت هماهنگی و راهبری سایر مدیران میانی را بر عهده داشته است؛ همچنین به واسطه حضور در مسوولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران از وضعیت اصفهان کاملا آگاه است و حضور در مسؤولیت‌های مختلف باعث شده است به ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی، اقتصادی آشنا باشد و همین‌ باعث انتخاب وی به عنوان فرماندار اصفهان شد.

مرتضوی با بیان اینکه در شرایط کرونا مطالبه مردم برای واکسن زیاد بود، گفت: در مقابل مطالبه مردم می‌گفتند به خاطر اف ای تی اف نمی‌توان واکسن وارد کرد، اما تغییر در مدیریت ارشد کشور شرایط در زمینه واکسیناسیون را تغییر داد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تغییر مدیریت این مجال را می‌دهد که نسبت به ساختارهایی که درست عمل نمی‌کردند، شناخت پیدا کنیم، گفت: نتیجه تغییر مدیریت استفاده بیشتر از ظرفیت مجموعه‌هایی است که ممکن است از توان آن‌ها استفاده نشده باشد.

وی افزود: در ارتباط با کرونا هرجا دیدیم که باید محدودیت اعمال کنیم، اعمال می‌کنیم، اما بالشت نرم هم زیر سر نمی‌گذاریم.

مرتضوی با اشاره به خسارت‌های اقتصادی تعطیلی ناشی از شرایط کرونا، عنوان کرد: از میان کشورهای درگیر در کرونا فقط تعداد معدودی با تعطیلی به مقابله با کرونا رفتند و همین روش در کشور ما اثرات سوء بر پیکره اقتصاد کشور گذاشت در صورتی که ما معتقدیم مدیریت کرونا باید به شکلی انجام شود که اقتصاد کشور ضربه نخورد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا