خراسان رضوی

جایگاه استان خراسان در عرصه فولاد شایان توجه است/ سطح کیفی بالای نمایشگاه «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی»

جایگاه استان خراسان در عرصه فولاد شایان توجه است/ سطح کیفی بالای نمایشگاه «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی»

به گزارش برگزیده از خراسان، مسعود میرزایی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی» با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از مهمترین اولویت‌های خود را ورود به عرصه صنایع معدنی و فولادی گذاشته، اظهارکرد: از یکسو، فناوران نخبه‌ای در این عرصه داریم و از سوی دیگر، منابع طبیعی بسیار که می‌توانیم با دیپلماسی فناوری از آنها بهره گرفت.

وی گفت: در نشست‌های مختلفی که با نمایندگان کشورهای همسایه و منطقه در پارک علم و فناوری برگزار می‌کنیم، تاکید شده که پارک استان آماده ایجاد مرکز مبادلات فناوری در این کشورهاست.

رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی سطح کیفی نمایشگاه «صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالوژی» را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در عرصه فولاد، نمایشگاه مشهد نشان داده که کشور و استان در جایگاه بسیار خوبی ایستاده ولی هنوز عرصه برای پیشرفت وجود دارد.

میرزایی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی با تاسیس پردیس فناوری صنایع معدنی در منطقه خواف، با سرعت بالایی رسوخ فناوری در عرصه‌های فولادی و صنایع معدنی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: قطعا اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در حوزه صادرات فناوری و دیپلماسی فناری در عرصه فولاد و صنایع معدنی شاهد خواهیم بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا