سیاسی

جبهه پایداری: اقدام اخیر سپاه بار دیگر پوشالی بودن هیمنه آمریکا را به نمایش گذاشت

به گزارش گروه سیاسی برگزیده های ایران، جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان و پیروزی اخیر نیروی دریایی سپاه در مقابل ناوهای آمریکایی اعلام کرد:  غلبه نیروی دریایی سپاه در مقابله با ناوهای آمریکایی پوشالی بودن هیمنه آمریکا در جهان را بار دیگر به نمایش گذاشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی نماد پر ابهّت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار است که روز به روز برجسته‌تر می‌شود.

ملّت ایران در فضای حیات‌بخش انقلاب توانست پس از آنکه دست‌نشانده آمریکا و عنصر خائن به ملّت را از کشور براند، تا امروز از سلطه دوباره قلدران جهانی بر کشور با قدرت جلوگیری کند و در این مسیر پر افتخار ۱۳ آبان‌ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی نماد مبارزه مستمر و بی‌امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و استکبار و حاوی پیام‌های معنادار و الهام‌بخشی است که تکرار و یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا است و می‌تواند سیال بودن هوشمندی و هوشیاری ملی در قبال توطئه‌ها و ترفندهای شیطان بزرگ در جامعه را تضمین و دائمی سازد.

همزمانی این یوم‌الله با راهبرد پیش‌دستانه تهاجمی ایران در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها در آبان ماه ۱۴۰۰ که بسیار غرورآفرین بود و دل‌های همه آزادیخواهان و محرومان جهان را خشنود و به نجات از سلطه آمریکای جنایتکار امیدوار ساخت، نمونه عملی تجلی تهدید رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به تهدیدهای نظامی مقامات آمریکایی بود که با صراحت خطاب به آمریکایی‌ها فرمودند «اولاً غلط می‌کنید» و ثانیاً «دوران بزن و دررو تمام شده است»!

غلبه نیروی دریایی سپاه در مقابله با ناوهای آمریکایی پوشالی بودن هیمنه آمریکا در جهان را بار دیگر به نمایش گذاشت و از سوی دیگر ضمن نمایش توانمندی و کارآمدی تولیدات خودکفایی نظامی ایران در شرایط تحریم و بلااثر بودن تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مانع از اجرای معادله‌ آمریکایی‌ها شد که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران و پیام روشن مردم در حمایت از جریان انقلاب سعی داشتند با هر اقدامی ولو یک‌ ضرب شست نظامی در مذاکرات آتی هسته‌ای شروط خود را بر جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

امروز به لطف خداوند قادر متعال و با پشتوانه هوشیاری سپاهیان اسلام، ضریب امنیت توان دریایی صادرات ایران افزایش یافته و به نقطه اطمینان‌بخش برای کشور رسیده است تا غربی‌ها در میز مذاکره در نقطه ضعف قرار گیرند. و اقتدار دیپلماسی کشور ارتقا یابد که می‌بایست مورد صیانت همه‌ی دلسوزان انقلاب قرار گیرد.

همچنین اقدام اخیر سپاه پاسداران راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران را که پیش از این بر کنترل تنگه هرمز تأکید داشت، به فراتر از آب‌های سرزمینی افزایش داده است و بر همگان روشن ساخت که از این به بعد یگان‌های رزمی ایرانی می‌توانند در آب‌های آزاد جهان نیز پیشرفته‌ترین عملیات‌ها را طراحی کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به اجرا درآورده و منافع ملی ایران را تضمین بخشند.

این عملیات غرور آفرین نه تنها به خوبی بلااثر شدن حربه جنگ روانی آمریکا علیه ایران و پوشالی بودن گزینه نظامی را نشان داد، بلکه پیام روشنی به کشورهایی چون رژیم صهیونیستی بود که هرازگاهی از حمله به ایران مقتدر سخن می‌گویند و سرنوشت چنین حماقتی را با چشمان خود دیدند.

کشورهای غرب‌گرای منطقه نیز که برای برقراری امنیت خود متکی بر آمریکا بوده‌اند، اکنون بیش از گذشته به توان جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند و راهی جز اتکا به کشور مقتدر اول منطقه ندارند و این پیام را دریافت کردند که برای حل مشکلات منطقه می‌بایست بدون اتکا به نیروهای بیگانه وارد مذاکره و حل مشکلات شوند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید دارد اکنون که در پیچ تاریخی انقلاب در حال عبور از گردنه راهزنان و دشمنان انقلاب و نیز مشکلات معیشتی بازمانده از سوء مدیریت‌های پیش از این هستیم، مسئولیت اجتماعی همگان همراهی با مسئولان برای برون‌رفت از مشکلات فعلی و تلاش در جهت تحقق اهداف انقلاب بوده و باید در گام دوم انقلاب اسلامی در کمک به ایجاد تمدن نوین اسلامی کوشا بوده و زمینه‌ساز ظهور مهدوی(عج) باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا