چهارمحال و بختیاری

جذب سرمایه‌گذار، اولویت‌ دوره‌ جدید مدیریت شهری است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی صبح امروز در جلسه حوزه سرمایه‌گذاری گفت: سرمایه‌گذاری در شهرکرد جزو اولویت‌های اصلی در این دوره مدیریت شهری است و باید این حوزه را بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه قرار دهیم.

شهردار شهرکرد با تاکید بر این که امروز به صراحت اعلام می‌کنم برای کمک به سرمایه‌گذار تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم، افزود: شاید روند جذب سرمایه‌گذار تاکنون در شهرداری به‌کندی پیش رفته باشد، اما باید نقش مسائل اقتصادی را هم در نظر بگیریم و اولویت بیشتری برای این بخش قائل شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع سرمایه‌گذاری برداشته شود و اقدامات لازم برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذار در شهر فراهم شود، بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مسیر سرمایه‌گذاری باید تسهیل‌گری کنند و با ایجاد بروکراسی زاید موجب فرار سرمایه‌گذار نشوند.

جاپلقی، کلید توسعه و پیشرفت‌ هر شهر را منوط به بهره‌مندی از سرمایه‌های بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر امری ضروری است و با توجه به اینکه شهرکرد از ظرفیت‌های بزرگ و پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است در صورت آشنایی سرمایه‌گذار و بخش‌خصوصی با این پتانسیل‌ها و شفاف‌سازی شرایط و قوانین می‌توان آینده مساعد اقتصادی را برای شهر تضمین کرد.

وی با بیان اینکه املاک شهر باید شناسایی و چک لیست آن‌ها تهیه شود، گفت: برای پروژه‌های مشارکتی، در زمینه سرمایه‌گذاری محدودیتی نداریم و هرچه سرمایه‌گذار مراجعه کند آمادگی مشارکت را داریم، اما پروژه‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری در حد توان مالی این شهرداری باید تعریف و تا حصول نتیجه پیگیری شوند. 

اقدامات لازم برای پارک کودک فراهم شود

شهردار شهرکرد تصریح کرد: جهت راه‌اندازی پارک کودک باید اقدامات لازم توسط سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهری انجام و سرمایه‌گذار در راستای اجرای این پروژه هم جذب شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا