آذربایجان غربی

جذب نیرو در شهرداری ارومیه طبق قوانین گزینشی صورت نمی‌گیرد/ لزوم ارسال آمار کامل دریافتی کارکنان شهرداری به کمسیون بودجه

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی اظهار داشت: شفافیت و انضباط مالی باید مدنظر قرار گرفته و عملکرد سالانه مورد بررسی قرار گیرد. 

 رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در گزارش‌های مالی طی حسابرسی ایراداتی بر محل حسابرسی شده وارد می‌شود و لازم است پیگیری های لازم انجام گیرد.

وی گفت: با خزانه داری متمرکز حسابرسی متمرکز برقرار شود تا نوید بخش شفافیت،انسجام وانضباط مالی باشد.

پناهی ادامه داد: روند امور باید به نحوی باشد تا در مصوبات و تصمیمات کمیسیون‌های شورا از نتایج حسابرسی‌های خود استفاده مثبت کرده باشیم.

وی تأکید کرد: در سامانه پاکنا طبق دستور العمل باید برای وارد کردن اطلاعات همکاران از سوی کارگزینی انجام شده و گزارش آن به شورا ارائه شود.

پناهی با بیان اینکه در بودجه نویسی نیز  باید توجه ویژه به آمار پرسنل و حقوق‌های دریافتی‌های آنها داشت تا واقع بینانه تر باشد، ادامه داد: بررسی‌های لازم در خصوص پرداخت‌هایی با عناوین مختلف از سوی سازمانها و مجموعه‌های مختلف شهرداری به افراد باید بررسی و تحقیق لازم صورت گیرد.

وی بر ساماندهی جذب نیرو در شهرداری ارومیه تأکید کرد و افزود: در جذب نیرو در شهرداری متاسفانه طبق قوانین گزینشی عمل نمی شود.

پناهی با تأکید بر اصلاح ساختارها در شهرداری و توجه ویژه به این حوزه اظهار کرد: موانع و محدویت ها را بر اساس شعار سال باید مدنظر قرار داده و رفع کنیم  و پرداخت های شفاف و انضباط مالی و  پرداختی های همسان سازی ها  در حقوق پرسنل مورد توجه قرار داده شود.

وی خواستار ارسال آمار و گزارش کامل نیروهای  شهرداری و دریافتی‌هایشان  به صورت عددی و ریالی و محل خدمتشان به کمیسیون بودجه و امور حقوقی شد چرا که بر اساس آمار نیروی انسانی موجود بودجه نویسی انجام خواهد شد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حقوق رانندگان استیجاری از پایان قرارداد تا پایان شهریور ماه باید ۲۵ درصد افزایش یابد و از پایان شهریور افزایش  ۵۰ درصد برای رانندگان سواری و  افزایش۷۵ درصد برا خودروهای باری  تا پایان سال مدنظر قرار گیرد ولی طبق مصوبه شهرداری این مصوبه اعمال نشد است.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا