لرستان

جذب ۲۰۰ نیروی جدید در دادگستری لرستان تا پایان فروردین ۱۴۰۲

جذب ۲۰۰ نیروی جدید در دادگستری لرستان تا پایان فروردین ۱۴۰۲

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، فیض اله شیرزادی با اعلام این خبر گفت : پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۰۰ نفر از افرادی که در آزمون سراسری ۱۴۰۰،در مراحل آزمون و مصاحبه قبول شده بودند، در دادگستری لرستان جذب خواهند شد.

وی افزود: در آزمون سراسری که برای جذب نیرو در سال گذشته برگزار گردید تعداد ۵ هزار نفر شرکت نمودند که از این تعداد، ۴۰۰ نفر به مرحله مصاحبه راه یافتند.
شیرزادی بیان داشت: در مرحله مصاحبه افراد قبول شده، در پایان ۲۰۰ نفر در عنواین مختلف دادگستری لرستان نمره نهایی و قبولی خود را کسب نمودند و این افراد تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در دادگستری استان لرستان مشغول به کار خواهند شد.

معاونت منابع انسانی دادگستری لرستان گفت: خوشبختانه با تدابیر و مدیریت خوب دکتر رزم مدیرکل دادگستری لرستان اقدامات خوبی جهت توسعه فرهنگ قضا و عدل در سطح استان صورت گرفته، که با تغییر روسای سابق شهرستان های لرستان شاهد خروجی این اقدامات خواهیم بود.

شیرزادی افزود: لرستان با توجه به اینکه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خدادای میباشد، و برای سرمایگذاری و اشتغال که از دغدغه های دکتر رزم و دیگر مسئولان استان میباشد، دستگاه قضایی لرستان با تمام وجود حامی سرمایگذاری و اشتغال در لرستان میباشد و از تولید کنندگان فعال در حوزهای مختلف نیز حمایت خواهیم کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا