اجتماعی

جذب ۴۰۰۰ بهورز در وزارت بهداشت طی ۲ سال گذشته

جذب ۴۰۰۰ بهورز در وزارت بهداشت طی ۲ سال گذشته

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، حسین فرشیدی به مناسبت روز بهورز با اشاره به جذب ۴ هزار بهورز در سیستم بهداشتی کشور در دو سال اخیر گفت: بهورزان پایه و اساس برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان و کشور هستند و در روستاها تمام برنامه‌های بهداشتی با محوریت آن‌ها انجام شده و می‌شود که ثمره آن کاهش چشمگیر مرگ و میر و افزایش متوسط سن افراد و سن امید به زندگی بوده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: تعداد زیادی از خانه‌های بهداشت در دو سال اخیر وارد مرحله بهره‌برداری و تعداد زیادی تکمیل، تجهیز و تعمیر شده‌اند و حدود ۴ هزار بهورز در دو سال اخیر وارد سیستم شبکه بهداشتی کشور شده‌اند تا بنیه این حوزه تقویت شود.

نقش “بهورزان” در تأمین سلامت مردم ایران به‌روایت آمار و ارقام/ سلامت مادران و کودکان پس از پیروزی انقلاب چگونه ارتقا یافت؟

فرشیدی با بیان این که روز بهورز روز بسیار مهمی است، بیان کرد: در سطح جهانی حضور بهورز در شبکه بهداشتی را مطابق آمار و ارقام سازمان بهداشت جهانی، بسیار تاثیرگذار می‌دانند. واژه بهورز به یک واژه جهانی تبدیل شده و اکنون تمام کارشناسان سازمان بهداشت جهانی بهورزان و تاثیرگذاری آن‌ها را می‌شناسند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا