Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
جریان‌ انقلابی از سهم‌خواهی بپرهیزند/ برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنیم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

جریان‌ انقلابی از سهم‌خواهی بپرهیزند/ برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنیم

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در همایش روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی‌ها جایگاه والایی است گفت: ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی است به همین دلیل ۱۲ تا ۱۸ آذر هفته مکتب انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مراحل پنج‌گانه راه انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی، شکل‌گیری نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تحقق تمدن اسلامی مراحل مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی به شعار این هفته اشاره و با بیان اینکه مکتب اسلامی جهاد تبیین و خدمت در گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی شعار این هفته است، افزود: سوالی که مطرح است اینکه شاخصه‌های تشکیل دولت اسلامی چیست و چرا دولت اسلامی تشکیل نشد؟

این مسئول بیان کرد: در دولت اسلامی همه قوانین باید متکی بر قرآن و سنت باشد اگر نباشد این شاخصه محقق نمی‌شود، قوانین اسلامی باید در جامعه ساری و جاری باشد.

 خاضع با بیان اینکه همه می‌توانند برای تحقق دولت اسلامی تلاش کنند، گفت: در دولت اسلامی از مسئولان ارشد گرفته تا مدیران میانی و شهرستان‌ها، فرمانداران روسای ادارات و سازمان در دهیاری باید براساس شاخص‌های دینی انتخاب شوند، تنها دینداری معنایی ندارد بلکه دین‌مداری باید باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به دلایل عدم تشکیل دولت اسلامی اشاره و عنوان کرد: تا امروز دولت اسلامی به دلیل حضور عناصر و جریان‌هایی که به دین مداری اعتقاد ندارند، سکولارها  و لیبرال‌هایی که به مسائل دینی معتقد نیستند تشکیل نشده است.

وی با بیان اینکه البته این به معنایی که مدیر دین‌مدار نداریم نیست، گفت:عدم برقراری توازن میان زیرساخت‌های اقتصادی و دینی، برقراری توازن میان معیشت و معنویت و توجه کمتر به زیر‌ساخت‌های دینی یکی از علل عدم تشکیل دولت اسلامی است.

خاضع بیان کرد: خروجی نظام آموزش عالی آنطور که لازمه تحقق دولت اسلامی است نبوده در آموزش و پرورش سند ننگین ۲۰۳۰ وجود داشت و همین موارد مانع تشکیل دولت اسلامی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تا زمانی که دولت اسلامی شکل نگیرد سیستم اداری بیمار می‌ماند، گفت: شاهد فساد در اقتصاد هستیم ربا، گران فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تجمل‌گرایی، رشد سرقت و ناامنی هستیم در حوزه معنوی مسائل مذهبی کاهش می‌یابد که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت اسلامی مقدمه‌ای  برای جامعه و تمدن اسلامی است. با یک نفر و دو نفر و یک آیت‌الله رئیسی کار درست می‌شود هر کسی هر جایی است تلاش کند تا دولت اسلامی شکل گیرد.

 وی بیان کرد: همه مشکلات کنونی نتیجه عدم پای‌بندی به مکتب انقلاب اسلامی است. تا دولت اسلامی شکل نگیرد دردهای جامعه دوا نمی شود دولت اسلامی با فامیل‌بازی، باندبازی و چنین مواردی شکل نمی‌گیرد، چیزی که در گذشته بوده است.

این مسئول بیان کرد: اگر دولت اسلامی شود شاهد حقوق‌های نجومی، استخدام‌های بی‌ضابطه، باندبازی و فساد نخواهیم بود.

خاضع بیان کرد: امیدوارم در دولت آیت‌الله رئیسی شاهد تشکیل دولت اسلامی و حضور مدیران شایسته باشیم. توصیه می‌کنم جریان انقلابی از سهم‌خواهی بپرهیزند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا