چهارمحال و بختیاری

جریمه ۱۴۸ میلیارد ریالی برای توزیع‌کنندگان متخلف کالاهای اساسی

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای تحول سازمان متبوع و با رویکرد پیشگیری از تخلفات احتمالی گشت‌های مشترک با حضور رؤسای شعب مرکز و رؤسای شعب ادارات تابعه انجام و بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی عمده فروشی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم، در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، افزود: در آبان ماه سال جاری با همکاری مراجع نظارتی از جمله بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی تاکنون از تعداد ۸۴ واحد توزیع کالای اساسی بازرسی مشترک انجام و تعداد ۱۷ پرونده تشکیل و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

وی ادامه داد: فروش و عرضه کالای تاریخ گذشته، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و خرید بر خلاف ضوابط از جمله تخلفات مشاهده شده در این بازرسی‌ها است.

عمرون اظهار داشت: در راستای اجرای وظایف قانونی صرفاً در آبان ماه تعداد ۸۴۷ پرونده واصل و تعداد ۷۸۵ فقره مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان به پرداخت مبلغ ۱۴۸میلیارد و ۷۵۵ میلیون و ۴۴۶هزار ریال بعنوان جزای نقدی محکوم و سایر پرونده‌ها در حال رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا