لرستان

جزئیات ثبت‌نام جاماندگان برای عضویت در صندوق اعتباری هنر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، محمد میرزاوندی صبح امروز در تشریح آخرین جزئیات ثبت‌نام هنرمندان در صندوق اعتباری هنر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استناد به آیین نامه عضویت صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان و با نگرش به انتشار شرایط جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر که آبان ماه سال جاری صورت پذیرفت، هنرمندانی که تاکنون پیامک تایید مدارک در سامانه صندوق اعتباری هنر را دریافت نکرده و موفق به عضویت در صندوق اعتباری هنر نشده‌اند، با مراجعه به دفتر انجمن موسیقی لرستان معرفی نامه جدید را دریافت و با طی کردن روال اداری، نامه جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر را به همراه کارنامک هنری در سامانه صندوق بارگذاری کرده و منتظر پیامک تایید مدارک باشند.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت پیامک تایید مدارک، برای پرداخت حق عضویت به مبلغ بیست هزار تومان به سامانه صندوق اعتباری هنر مراجعه و به محض دریافت شماره عضویت در صندوق، اقدام به ثبت نام هنرکارت نمایند.

رییس انجمن موسیقی لرستان بیان داشت: همچنین متقاضیان برای بهره مندی از سایر خدمات صندوق مثل بیمه، مستمری، تسهیلات بانکی و … با همراه داشتن شماره عضویت صندوق به معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مراجعه نمایند.

میرزاوندی تصریح کرد: معرفی نامه انجمن موسیقی لرستان تنها برای آن دسته از هنرمندان حوزه موسیقی که دارای کارنامک هنری حداقل ده ساله و یا مدرک تحصیلی مرتبط به اضافه حداقل پنج سال سابقه کنشگری حرفه‌ای هنری هستند، صادر می‌گردد.

وی ادامه داد: اسناد کارنامک هنری باید طی پرونده‌ای به انجمن موسیقی لرستان ارائه و در صورتی که هنرمند در آزمون عملی پذیرفته شد، برای متقاضی معرفی نامه صادر می‌گردد.

وی تایید کرد: شایان ذکر است آن دسته از هنرمندان شاغل در سفره خانه‌ها و تالارها و مجامع عمومی که دارای رزومه هنری نمی‌باشند در صورت داشتن کارت شناسایی فعالیت در سفره خانه‌ها و تالارها و مجامع عمومی که با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره اماکن خرم‌آباد صادر می‌گردد، امکان معرفی آنها به صندوق وجود دارد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا