اخبار ورزشی

جزئیات دست داشتن ملی‌پوش پیشین هلند در قاچاق کوکایین

جزئیات دست داشتن ملی‌پوش پیشین هلند در قاچاق کوکایین

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از کانال تلویزیونی AT5؛ یک مظنون در یک پرونده قاچاق مواد مخدر که شامل کوئینسی پرومس، مهاجم پیشین باشگاه‌های سویای اسپانیا و آژاکس آمستردام است، اعتراف کرده می‌خواهد بخش اعظمی از گناهانش را بپذیرد.

تحقیقات درباره انتقال اتوئو و ویلیان به لیگ برتر/ خطر کسر امتیاز از چلسی!

 مظنون و وکیلش این را در جلسه مقدماتی که روز سه‌شنبه در هلند برگزار شد، بیان کردند. به گفته دادستانی، پرومس و ماریلیو وی چندین محموله کوکائین به وزن بیش از ۱۳۰۰ کیلوگرم را وارد کرده‌اند.

بر اساس این گزارش؛ کوئینسی پرومس  از حجم محموله‌ها اطلاعی نداشت و هیچ دخالتی نمی‌کرد. تنها در آخرین لحظه از محل انباری که باید محموله را از کانتینر برداشت می‌کرد، مطلع می‌شد.

پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند که جلسه رسیدگی به پرونده قاچاق مواد مخدر که پرومس در آن دست داشته است، در دی ماه برگزار می‌شود. همدست او در حال حاضر در بازداشت است. دادستان هلند این فوتبالیست را به قاچاق مواد مخدر به وزن ۱۳۷۰ کیلوگرم متهم کرده است.

کوئینسی پرومس پیش از فرا خوانده شدن به دادگاه راهی روسیه شد و در اسپارتاک مسکو بازی می‌کند. بر اساس گزارش رسانه‌های روسی این ملی‌پوش پیشین هلند حاضر به ترک این کشور نیست، زیرا با خطر زندانی شدن طولانی‌مدت در کشورش مواجه است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا