تهران

جزئیات مراسم ۱۳ آبان شهر تهران/ فرمانده کل سپاه سخنران مراسم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: روز ١٣ آبان را روز به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملت ایران بر علیه استکبار جهانی است و بر لزوم زنده نگه داشتن این دستاورد بزرگ باید تلاش کنیم.

وی تبعید امام راحل در سال ۴٣ به جرم فریاد بر علیه استکبار جهانی، شهادت شهدای دانش آموز توسط مزدوران طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی سابق آمریکا را رخدادهای مهمی دانست که موجب شده این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم ١٣ آبان گفت: مراسم ١٣ آبان روز پنجشنبه ساعت ١٠ صبح در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی تهران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: در این مراسم ضمن اجرای گروه های سرود دانش آموزی، قرائت بیانیه های دانش آموزی و دانشجویی و قطعنامه، سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

وی برپایی غرفه های فرهنگی و مراقبت های بهداشتی در حاشیه مراسم را از دیگر اقدامات ذکر کرد و عنوان کرد: هماهنگی با شرکت مترو و سازمان اتوبوس رانی جهت ایاب و ذهاب علاقمندان انجام شده و نیروهای امدادی، آتش نشان، هلال احمر و اورژانس، نیروهای انتظامی و راهور نیز آماده هرگونه ارائه خدمت خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فضا سازی تبلیغی در سطح شهر توسط سازمان زیبا سازی و سپاه حضرت رسول (ص)، اجرای ١١٧ برنامه فرهنگی و هنری در قالب های مجازی و حقیقی توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری شامل تولیدات متنوع پادکست، ویدئو کلیپ، اینفوگرافی، پویش در فضای مجازی، تولید کلیپ و ساخت دست ساز توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، معرفی بیش از ۴٩٠ شهید دانش آموز، دیدار با خانواده های شهداو بر پایی نمایشگاه عکس شهدا توسط بنیاد شهید استان تهران را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده ذکر کرد.

اجرای زنگ استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی و تدوین ویژه نامه چند رسانه ای ١٣ آبان توسط مرکز رسیدگی به امور مساجد، برگزاری نمایشگاه هسته ای درمحوطه لانه جاسوسی و رونمایی از کتاب توسط بسیج دانشجویی و برگزاری نشست های تخصصی، تبیینی و تحلیلی توسط سازمان ها و مراکز مختلف از دیگر برنامه هایی است که حجت الاسلام محمودی اشاره کرد.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران بر رعایت دستورات بهداشتی در برگزاری مراسم تاکید و از مردم شهید پرور تهران دعوت کرد با شرکت دراین مراسم و خلق جلوه های ویژه برای بار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش بگذارند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ضمنا با توجه به پیش بینی هوای سرد و‌ بارانی توصیه می شود، شرکت کنندگان در مراسم پیش بینی چتر و لباس مناسب را داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا