چهارمحال و بختیاری

جزییات فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرددر ایام نوروز

جزییات فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرددر ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری،مهرداد میرزائیان اظهارداشت: توجه به تعطیلی مدارس وادارات و همچنین کاهش مسافر در ایام تعطیلات نوروز فعالیت اتوبوس و تاکسی به صورت شیفت بندی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مرخصی تاکسی‌ها در ایام نوروز با هماهنگی بازرسی به جز روز شیفت کاری صورت می‌پذیرد، افزود: در ایام نوروز روزانه ۷۰ دستگاه تاکسی براسای کد تاکسی شیفت بندی و اتوبوس‌ها نیز در هر خطوط با تعداد متغییر و مشخص شیفت‌بندی و خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با اشاره به افزایش کرایه‌ها در سال جدید بیان کرد: لیست تعرفه افزایش کرایه‌ها همراه با تعرفه درآمد و عوارض شهرداری در دی ماه تهیه شد که به صورت متغیر میانگین ۳۵ درصد افزایش پس از ارائه در جلسات شورا و فرمانداری و طی مراحل قانونی بعد از تعطیلات عید در صورت اخذ مجوز نهایی اعمال می‌گردد.

میرزائیان ادامه داد: در ایام تعطیلات عید نوروز طبق روال عادی ناظرین و بازرسان سازمان به صورت میدانی در ۳ اکیپ گشتی در سطح شهر و یک اکیپ به صورت مستقر در پایانه مسافربری آزادی و یک اکیپ از طریق نظارت آنلاین سیستم AVL رصد لحظه به لحظه مکانی از طریق(GPS) خطوط اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها را نظارت و بررسی می‌کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا