کرمانشاه

جشنواره ادبیات داستانی بسیج ١۴٠٢ در کرمانشاه برگزار می‌شود 

جشنواره ادبیات داستانی بسیج ١۴٠٢ در کرمانشاه برگزار می‌شود 

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، جشنواره ادبیات داستانی بسیج ۱۴۰۲ (یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

موضوعات این جشنواره شامل جهاد تبیین، زیست عفیفانه، امید، ایمان، آینده و موضوع ویژه دفاع مقدس و ۲۵ شهید هنرمند استان کرمانشاه است.

نوجوانان تا ۱۷ سال و جوانان و بزرگسالان از ۱۷ سال به بالا می‌توانند آثار خود را به سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ارسال کنند.

داوری و انتخاب آثار برگزیده تا دوشنبه ١٠ مهر ماه، برگزاری کارگاه نقد و بررسی آثار برگزیده یکشنبه ١۶ مهر ماه و برگزاری اختتامیه استانی و اهدای جوایز نیمه دوم مهر ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است که برگزیدگان این جشنواره سه نفر در بخش نوجوان، سه نفر در بخش بزرگسال و ٢ نفر در بخش شهدای هنرمند استان کرمانشاه است.

گفتنی است این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

هنرمندان می‌تواند آثار خود را به صورت حضوری به سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه، میدان آزادگان، تالار انتظار، طبقه دوم و شماره تماس های ٠٩١٨۵٩۶۵١٧۴ و ٠٩٣٣٨۴۶٠۵٩٢ و یا کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها تحویل دهند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق مجازی هم به شماره همراه ٠٩٢١٠٧٠١۶٨٧ ارسال کنند، مهلت ارسال آثار تا ٣١ شهریور ماه امسال است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا