مرکزی

جشنواره استانی فیلم کوتاه در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک بهزاد سام دلیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اداره کل  در نظر دارد در آستانه چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان جبین (حوزه فرهنگ کار) را در راستای شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی مانع‌زدایی‌ها برگزار کند.

وی افزود: قطعاً یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار پیشبرد این هدف والا استفاده از ابزار فرهنگی رسانه‌ای هست که مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌باشد بنابراین در نظر داریم این جشنواره در دو بخش اصلی و جانبی برگزار شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: بخش اصلی در برگیرنده تمامی موضوعات و محورهای جشنواره است که شرکت در آن  برای عموم آزاد می‌باشد.

سام دلیری ادامه داد: بخش جانبی ویژه کارگران، تعاونگران، خانواده‌های آنها، کارفرمایان و تشکلات کارگری و کارفرمایی است.

وی گفت: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره آثار خود را در قالب موضوعات فرهنگ کار(مسؤولیت پذیری، تعهد به سازمان و انگیزه کاری، داشتن مهارت کاری، احساس مفید بودن، نگرش مثبت در کار، رعایت ایمنی در کار، خلاقیت و نوآوری، تلاش در کار، ارزش کار، ورزش و کار) و زنان و اشتغال در محیط‌های کارگری(زنان و محیط کار، عفاف و حجاب، مادران شاغل، زنان سرپرست خانواده) تهیه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ است و شرکت‌کنندگان باید  آثار خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۸۳۶۰۰۷۴۷ و تلگرام به شماره ۰۹۲۱۳۶۰۰۷۴۷ ارسال کنند.

به گفته وی به سه اثر برگزیده هر  بخش جوایز نقدی گواهی حضور و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا