مرکزی

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حسین محمودی‌فر ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه جشنواره استعدادیابی هنری که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد،گفت: جشنواره استعدادیابی هنری یاقوت‌های سرخ با رقابت شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف کار خود را آغاز کرد. 

وی افزود: فراخوان این جشنواره در زمینه‌های مختلف اعم از بازیگری، خوانندگی، استندآپ کمدی، تردستی، گویندگی، اجرا، تقلید صدا و حرکات خارق العاده در سال گذشته بصورت مجازی بین علاقمندان توزیع و پس از جمع آوری آثار، نفرات برگزیده انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه را به تاخیر انداخت، گفت: این برنامه برای مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود اما در حال حاضر بدلیل پایداری وضعیت کرونا و بهبود شرایط نسبی، شرکت کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از آموزش‌های لازم با حضور هیأت داوران و اقشار مختلف مردم آثار خود را اجرا می‌‌کنند.

وی هدف از اجرای این جشنواره را کشف و شناسایی استعدادهای هنری و هدایت آنها به مسیر مورد علاقه عنوان کرد و بیان داشت: شناسایی افراد مستعد باعث هدایت آنان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و ورک شاپ‌ها در انجمن‌های مختلف هنری جهت رشد و اعتلاء روز افزون و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی خواهد شد.

محمودی‌فر افزود: در پایان این جشنواره قرار است به سه نفر برگزیده از طریق رأی هیأت داوران و مردم جوایز نقدی اهداء شود.

به گزارش برگزیده های ایران علاوه بر اجرای برنامه توسط نفرات برگزیده، اجرای نمایش میان پرده، موسیقی و مسابقه از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا