سلامت

جشنواره هدهد فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ قرآنی است

به گزارش روز دوشنبه برگزیده های ایران از وبدا، در پیام بهرام عین‌اللهی به مناسبت برگزاری بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، آمده است: جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

قرآن پرتویی از حُسن ازلی و معجزه ماندگار آخرین پیام آور وحی، حضرت محمد مصطفی (ص) است و سعادتمند امتی که آیات روح بخش و آسمانی این مأدبه الهی زمزمه عاشقانه حیات متعالی آن باشد. خدمت در مسیر اعتلاء فرهنگ قرآن و عترت از بزرگترین توفیقاتی است که خداوند متعال به بندگان شایسته اش عنایت می کند و چه زیباست همراهی با جمعی که گوی سبقت در کسب معرفت و عرفان ربوده و با قدم‌هایی شایسته و خداپسندانه در گسترش معارف و آموزه های قرآنی قدم بر می‌دارند.

امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محفلی نورانی و معنوی گرد آمده‌اند تا راه را برای تحقق این هدف مقدس هموار سازند و اینگونه لوازم پیوند علم و عالمان با دین و معارف قرآنی فراهم آید.

جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی  را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

از این رو برگزاری این دوره از جشنواره قرآنی را فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانسته و امیدوارم دفتر بیست و ششم این منظومه وحی که در سال ۱۴۰۰ گشوده می‌شود شاهد تحولات کمی و کیفی نوین فعالیت‌های قرآنی خانواده وزارت بهداشت در افق چشم‌انداز ایران اسلامی باشیم.

در پایان برای تمامی شرکت‌کنندگان، اساتید و هیات  داوران و برگزارکنندگان این مسابقات دوام توفیقات از درگاه احدیت خواستارم.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا