قم

جشنواره گل شیمیدر برابر هرمزگانی‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از قم، دیدارهای هفته چهارم از دور نخست مرحله گروهی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ادامه یافت و تیم شیمیدر قم در دیداری که میزبانی تیم صنایع هرمزگان را انجام می‌داد در پایان با اختلاف ۴۵ امتیاز از سد حریف عبور کرد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در کوارتر نخست این دیدار به برتری ۲۲ بر ۱۱ دست یافتند و کوارتر دوم را نیز با همین نتیجه به سود خود رقم زدند تا نیمه نخست با برتری ۴۴ بر ۲۲ به نفع شیمیدر به پایان برسد، در نیمه دوم نیز همین حکایت وجود داشت و شیمیدر کوارتر سوم را ۲۵ بر ۱۲ برد و در کوارتر چهارم نیز به برتری ۱۸ بر ۸ دست یافت.

بدین‌ترتیب نتیجه نهایی بازی هفته چهارم تیم‌های شیمیدر قم و صنایع هرمزگان ۸۷ بر ۴۲ به نفع شیمیدر رقم خورد تا این تیم که یک بازی معوقه از هفته سوم با مس رفسنجان دارد، با سه برد و ۶ امتیاز به لطف گل زده بالاتر از مهرام صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بسکتبال لقب بگیرد.

در این مسابقه امیرحسین آذری و نوید رضایی‌فر هر کدام ۱۲ امتیاز، لمار بازیکن امریکایی شیمیدر ۱۱ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۱۰ امتیاز، ارنست زیگلر دیگر بازیکن امریکایی شیمیدر ۹ امتیاز، سالار منجی ۹ امتیاز، سینا واحدی ۸ امتیاز، حامد حسین‌زاده ۶ امتیاز، رافی درغوکاسیان ۵ امتیاز، روزبه ارغوان ۳ امتیاز و حسن علی‌اکبری ۲ امتیاز برای شیمیدر کسب کردند.

شیمیدر قم که در هفته نخست ۸۹ بر ۵۰ تیم رعد پدافند هوایی تهران را شکست داده و در هفته دوم ۷۵ بر ۶۰ از سد فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گذشته بود، با احتساب برتری ۸۷ بر ۴۲ مقابل صنایع هرمزگان اکنون با ۲۵۱ گل زده، ۱۵۲ گل خورده و ۶ امتیاز صدرنشین گروه دوم است.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، تیم شیمیدر قم در هفته پنجم رقابت‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، روز شنبه پانزدهم آبان ماه در سالن آزادی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برابر تیم اکسون تهران به میدان خواهد رفت و سپس دوشنبه ۱۷ آبان برابر آویژه صنعت پارسا مشهد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا