کرمان

جشن میلاد حضرت زینب (س) با حضور پرستاران کرمانی در بیت‌الزهراء

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و به همت هیئت محفل زینبیون کرمان، امشب جشن بزرگی با حضور پرستاران و بهیاران بیمارستان‌های کرمان در محل بیت‌الزهراء کرمان «موقوفه حاج‌قاسم سلیمانی» همراه با برنامه‌های مختلف برگزار شد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌پور سخنران این مراسم در بیاناتی با بیان اینکه آنچه که زینب (س) را زینب کرد  این بود که لحظه‌ای از امامش جدا نشد و همه توان خودش را گذاشت تا از قیام عاشورا پرستاری کند، اظهار داشت: باید دلسوزانه و پرستارانه برای ظهور قدم برداریم.

 

مهدی صدفی مسئول اجرایی حسینیه بیت الزهراء کرمان نیز با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، یکی از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی را ارادت ویژه ایشان به اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت: رمز محبوبیت حاج‌قاسم در اخلاص، عبودیت و بندگی ایشان بود.

وی با اشاره به توسل ویژه حاج‌قاسم در دوران دفاع مقدس به ویژه قبل از عملیات والفجر هشت به حضرت زهرا(س) اظهار کرد: شهید سلیمانی بعد از دفاع مقدس هم توسل به حضرت زهرا (س) ادامه داد و مراسماتی را برگزار می‌کرد تا اینکه در سال ۹۴ کلنگ بیت‌الزهراء به زمین زده شد و این بنا همچنان میزبان عاشقان اهل بیت (ع) است.

به گزارش فارس در این آیین که با سخنرانی و مولودی‌خوانی همراه بود از خانواده شهیده مدافع سلامت «الهام یوسف‌زاده» نیز تجلیل شد، همچنین به قید قرعه به تعدادی از پرستاران هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا