چهارمحال و بختیاری

جعفری: بنای نمایندگان مجلس، تعامل با استاندار است

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بنای نمایندگان مجلس در چهارمحال و بختیاری تعامل و همکاری با استاندار است تا ایشان بتواند مشکلات و چالش‌های پیش‌رو را حل کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دخالت در کار یک مدیر و مسئول درست نیست، بنای همه هم باید عدم دخالت در وظایف استاندار باشد.

وی افزود: وقتی مدیری مسئولیتی را به دست می‌گیرد طبق وظیفه‌ای که دارد باید عمل کند گرچه انتخاب استاندار چهارمحال و بختیاری طولانی شد اما امیدواریم شاهد فعالیت دوچندان ایشان باشیم.

جعفری اضافه کرد: اگر وزارت کشور در خصوص انتخاب استاندار از نمایندگان مجلس استان درخواست نظر نکرده بود همین اعلام نظرات هم از سوی ما وجود نداشت.

وی عنوان کرد: بنابراین در خصوص انجام وظایف استاندار هیچ‌گونه دخالتی از سوی نمایندگان صورت نگرفته و نمی‌گیرد بلکه همه باید دست در دست هم بدهیم تا مشکلات استان را حل کنیم.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه قانونی ما این است که برای حل مشکلات استان به استاندار کمک کنیم نه اینکه برای انجام یک فعل خاص به وی فشار بیاوریم.

وی افزود: حل مشکلات استان یک عزم ملی و استانی می‌خواهد که امیدواریم با حضور استاندار جهادی و رزمنده بر این چالش‌ها فائق بیاییم.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا