کرمان

جلالی: پیست موتورسنگین رفسنجان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود/فوت ۴ نفر طی سه ماه گذشته

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در خصوص حوادث دلخراش ناشی از موتورهای سنگین در رفسنجان که یکی از دلایل اصلی آن نبود پیست موتورسنگین است، اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم شهرستان برای جوانان پیست موتورسنگین است که از روزهای قبل از نمایندگی این دغدغه را داشتم و بارها به مسؤولان متذکر شدم که هرچه زودتر این پیست را برای جوانان شهرمان فراهم کنید، که متأسفانه این مسأله به علل مختلف جدی گرفته نشد و  تاکنون شاهد چندین حادثه دلخراش بودیم.

وی با بیان اینکه در شهرها و استان‌های دیگر مکانی ویژه نگهداری و حرکات نمایشی این موتورها در نظر گرفته شده و از تردد در سطح شهر جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: رفسنجان هم با توجه به استقبال زیاد جوانان، وجود تعداد زیاد موتورسنگین و علاقه سایر شهروندان نسبت به این موضوع، ضرورت داشت چنین مکانی فراهم شود.

 جلالی خاطرنشان کرد: الحمدالله  بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام دادیم که مس در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی خود در این زمینه ورود کند، اقدامات اولیه و بررسی در خصوص جانمایی پیست صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از جوانان درخواست داریم تا زمان فراهم شدن پیست تدابیری به خرج دهند که دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم، از شورای تأمین شهرستان هم درخواست کرد مسأله پیست مورتورسنگین رفسنجان را هرچه زودتر حل کنند.

به گزارش فارس، طی ۳ ماهه گذشته ۴ نفر در اثر تصادف موتور سنگین در رفسنجان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا