چهارمحال و بختیاری

جلسه اضطراری مدیریت بحران دراستان چهارمحال وبختیاری تشکیل شد

جلسه اضطراری مدیریت بحران دراستان چهارمحال وبختیاری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری ، در این نشست که با حضور استاندار برگزارگردید آخرین وضعیت استان در خصوص نحوه خدمات‌رسانی به مردم و چگونگی تردد در محورهای ارتباطی از سوی مدیران دستگاه های خدمات رسان ارائه شد.

در این نشست همچنین با نظارت استاندار، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و توزیع نیروی انسانی برای تسریع در امر خدمات رسانی به مردم استان برنامه ریزی شد.

بارش‌ برف ناشی از سامانه بارشی اخیر از روز یکشنبه در استان آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. این سامانه تاکنون در ایستگاه چلگرد حدود ۲ متر و نیم برف به همراه داشته است و در دیگر نقاط استان بارش قابل توجهی به ثبت رسیده است.

استاندار روز گذشته به شهرستان بروجن سفر کرد و نحوه خدمات رسانی در گردنه سخت گذر و ترانزیتی گوشنگلی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه نیز به برخی نقاط دیگر استان سفر می‌کند و مشکلات و چالش های این مناطق را از نزدیک بررسی کی کند تا در راستای رفع آن با مدیران اجرایی و دستگاه‌های خدمات رسان برنامه ریزی و اقدام شود.

بارش سنگین برف اگرچه تردد در محورهای ارتباطی این استان را کند و لغزنده کرده است اما با تلاش راهداران به جز گردنه های برف‌گیر کوهرنگ که به سبب سقوط بهمن مسدود شده، تردد در دیگر محورها برقرار است .

طی این مدت امدادگران هلال احمر به بیش از سه هزار نفر در استان امدادرسانی کردند.

توصیه می شود تا مسافران تا اطلاع بعدی از سفر به این استان و تردد در محورهای مواصلاتی آن از جمله شهرستان کوهرنگ خودداری و در صورت ضرورت تردد، رانندگان خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهیز کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا