چهارمحال و بختیاری

جلسه ویژه برج‌های دوقلو در شهرداری شهرکرد برگزار شد/ ایده جدیدی در کار نیست

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، شامگاه چهارشنبه جلسه هم‌اندیشی برج دوقلو با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، کارشناسان مدیریت شهری و قضایی برگزار شد و کارشناسان بر اساس تجارب و تخصص خود نقطه نظرات را اعلام و در خصوص کیفیت اجرا و رعایت موارد فنی و نظارت دقیق بر این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه گفت: برج دوقلوی شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع در ۲۶ طبقه طراحی شد که واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه بود.

وی افزود: این پروژه با هدف رونق شهر، رونق کسب و کار، شکل دادن و زیباسازی شهری و نمادی از توسعه شهرکرد بنا نهاده شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به فراخوان جهت جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه بیان کرد: به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل برج هستیم و با صاحب‌نظران در این خصوص مشورت می‌شود.

شهرداری به پیمانکار برج‌های دوقلو بدهکار نیست

جاپلقی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۳۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بدهی به شرکت پیمانکار و مشاور نداریم و برای ادامه کار باید برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد. 

وی گفت: شهر متعلق به مردم است و شورا و شهردار خادمان مردم هستند و برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم. 

محمدرضا بیاتی در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء به دنبال اجرای پروژه‌هایی همچون برج دوقلو و روگذر و زیرگذر و تقاطع‌های غیرهمسطح هستیم.

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن و شرکت توسعه مسکن به دنبال آن هستیم تا از خام‌‌فروشی زمین جلوگیری و برای املاک ارزش افزوده ایجاد شود. 

وی بیان کرد: در راستای توسعه شهری برنامه‌‌محور حرکت خواهیم کرد و در تلاش هستیم از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بهره‌مند شویم.

فرهاد رئیسی عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه تصریح کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در این برج، ترافیک شدیدی در محدوده برج ایجاد خواهد شد. 

عضو سابق شورای اسلامی شهرکرد گفت: مزایده، مشارکت و تکمیل توسط شهرداری، سه پیشنهاد شهرداری به شورا بوده و اعضای شورا فروش را مصوب و فرمانداری نیز موافقت کرد. 

رئیسی ادامه داد: باتوجه به رایزنی که شورای پنجم با قرارگاه خاتم الانبیاء داشته است اما قرارگاه در پروژه‌های تجاری مشارکت نمی‌کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا