اصفهان

جلوگیری از تردد خودروهای دودزا در اصفهان/ فک پلاک ۱۳۹ دستگاه خودرو

محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با بیان اینکه دیروز تردد در اصفهان نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: با توجه به تأثیر مستقیم کاهش تردد وسایل نقلیه بر شاخص آلودگی هوا، برابر اعلام محیط زیست، این شاخص از ۱۶۰ به ۱۰۱ در روز چهارشنبه نسبت به روز سه‌شنبه رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید مؤلفه‌های تأثیرگذار دیگر را هم در آلودگی هوا جدی بگیریم، افزود: روز گذشته  ۳۹۲ خودروی دودزا توسط پلیس در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون، ۱۳۹ دستگاه از خودروهای فوق فک پلاک و ۱۸ دستگاه نیز توقیف شد.

محمدی با بیان اینکه کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی و اجرای طرح زوج و فرد فقط توسط دوربین‌ها در کلان شهر اصفهان انجام می‌شود، گفت: با تشکر از شهروندان فهیم و قانونمند اصفهان در راستای همکاری در اجرای طرح زوج و فرد، برابر مصوبه ابلاغی این طرح امروز پنجشنبه هم تداوم دارد.

سی‌ام آذر ماه آخرین مهلت اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی شده

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه سی‌ام آذر ماه آخرین مهلت اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی شده برای انتقال سند مالکیت است، بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، آن دسته از شهروندانی که مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی و یا محدودیت‌های خدمات ۵۰ درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در وضعیت قرمز کرونایی در سال جاری منقضی شده است، تنها تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ وکالت نامه آن‌ها اعتبار خواهد داشت.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از تاریخ مذکور این دسته از وکالت‌نامه‌ها از درجه اعتبار ساقط و هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا