اجتماعی

جمع‌آوری بساط‌گستران از تجریش

جمع‌آوری بساط‌گستران از تجریش

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سید مهدی صباغ ؛ شهردار منطقه یک اظهار کرد: طی روزهای اخیر با اهتمام و حرکت ضربتی انجام شده با حضور دادستانی، شهرداری منطقه یک، عوامل انتظامی و… محور خیابان شهرداری، دور میدان تجریش تا باغ فردوس به صورت کامل از حضور دستفروشان و بساط‌‌گستران پاک‌سازی و سد معبرهای صنفی از جمله نیمکت، قفسه‌ها و … نیز جمع‌آوری شد.

شهردار منطقه یک به شناسایی انبار دستفروشان اشاره کرد و گفت: ضمن رفع سد معبر در محور مذکور نسبت به شناسایی انبار دپو و مخفیگاه اجناس و لوازم‌ دستفروشان ثابت اقدام و تمام اجناس آنها ضمن صورتجلسه به محل نگهداری این اجناس منتقل شد.

صباغ تصریح کرد: میدان تجریش و خیابان شهرداری ازجمله نقاط جذاب برای بساط‌گستری است و طی ۴تا ۵ سال گذشته این معبر به‌طور کامل در تصرف و قرق بساط‌گستران بود و طرح ساماندهی باهدف نظم‌بخشی به این محور در حال اجراست و فضاهای مناسبی در ضلع شمال و جنوب میدان تجریش جانمایی شده‌است و تا پایان مرداد دستفروشان می‌توانند در آنها مستقر ‌شوند.

دستفروشان “پارک دانشجو” را ترک کردند

وی افزود: در حال حاضر دستفروشان واقعی و کسانی که از این راه امرارمعاش می‌کنند و مایل به حضور در غرفه‌ها و مکان در نظر گرفته شده  برای آنها هستند می‌توانند به کیوسک ساماندهی در ابتدای کوچه حدادی مراجعه و ثبت‌نام کنند تا تعداد آنها مشخص و سپس مکان مورد نظر تعیین و غرفه‌‌بندی شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به حرکت سینوسی دستفروشان و اقدام جدی در جهت مقابله با حضور مجدد آنها گفت: شب عید امسال طی اقدام جهادی این معبر کامل پاک‌سازی شد و بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی از کسبه، اهالی و دیگر شهروندان داشتیم ولی متاسفانه بار دیگر بساط‌گستران اقدام به سد معبر کردند که این بار با حضور جدی و همه‌جانبه دادستانی، کلانتری، حوزه‌های ترافیک، امور شهری، شهربان و … این معبر مجدد پاک‌سازی شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا