Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
جمع‌آوری معتادان متجاهر فضای روانی و اجتماعی جامعه را آرامتر می‌سازد - خبرگزاری برگزیده های ایران
قزوین

جمع‌آوری معتادان متجاهر فضای روانی و اجتماعی جامعه را آرامتر می‌سازد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه مکان یابی ساماندهی معتادان متجاهر زیر گروه شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان، بیان داشت: باید به بلاتکلیفی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در استان پایان داده شود و همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی این افراد مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار با اشاره به حضور تعدادی معتاد متجاهر در سطح استان، اظهار داشت: پرسه معتادان متجاهر در فضای عمومی جامعه و خیابان‌های شهر برای مردم آزار دهنده است و بر همین اساس باید نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنان اقدام جدی صورت گیرد.

اعلایی استاندار قزوین با بیان اینکه در شرایط موجود نباید اجازه بدهیم که معتادان متجاهر در سطح شهر پراکنده باشند، افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر علاوه بر اینکه از وقوع جرائم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می‌کند، فضای روانی و اجتماعی جامعه را نیز آرامتر می سازد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بر لزوم مکان‌یابی برای احداث کمپ ماده ۱۶ در استان تاکید کرد و بیان داشت: تا پایان آذرماه باید مکان موقت برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان مشخص شود و با مساعدت شهرداری قزوین این کمپ در قزوین ایجاد گردد.

استاندار قزوین اظهار داشت: امر پیشگیری بسیار کم هزینە تر از درمان است و مدیران باید این مساله را باور داشته باشند و در راستای عملیاتی شدن برنامه‌های پیشگیرانه جدی‌تر وارد عرصه شوند.

اعلایی در پایان یادآور شد: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا