Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
جمع‌آوری ۳.۵ میلیارد تومان کمک برای زلزله‌زدگان کوهرنگ/ 40 گروه جهادی منازل آسیب‌دیده را بازسازی می‌کنند - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری ۳.۵ میلیارد تومان کمک برای زلزله‌زدگان کوهرنگ/ ۴۰ گروه جهادی منازل آسیب‌دیده را بازسازی می‌کنند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: امروز بسیج به قدرتی بازدارنده در دنیا و الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همانطور که ورود نیروهای مردمی در قالب بسیج سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد امروز هم بسیج در هر عرصه پیش‌قدم است و حضور نیروهای بسیجی در مناطق سیل و زلزله‌زده گواه این ادعاست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزار و ۴۴۰ شهید چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزود: عمده این شهدای گرانقدر از نیروهای بسیجی و داوطلب بودند.

اکبری حضور رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات‌های متعدد دوران جنگ تحمیلی، تأمین امنیت پایدار با حضور در مناطق مرزی، حضور در دفاع از حرم اهل بیت(ع) را ناشی از روحیه ولایت‌پذیری و دلاورمردی مردم این استان دانست.

اجرای ۱۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در ادامه اظهار داشت: یک‌هزار و ۲۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در نظر گرفته شده که همایش نماز، دیدار با ائمه جمعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی، پویش نذر خون بسیجیان، پویش آزادی زندانیان، رونمایی از رهنامه محلات اسلامی، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی، همایش سران طوایف و … از مهمترین این برنامه‌هاست.

وی عنوان کرد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، پاره تن مردم است» از بیانات مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

جمع‌آوری و توزیع ۳۱۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به تداوم خدمت و کمک‌های مؤمنانه در استان اشاره کرد و گفت: تا کنون ۳۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و توزیع شده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در خصوص حضور سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده کوهرنگ و بازسازی منازل آسیب‌دیده توضیح داد: آغاز ساخت منازل مسکونی زلزله‌زدگان نیازمند آمادگی مالکان، بنیاد مسکن و بسیج و همچنین کمک و همراهی مردم استان است.

آمادگی ۴۰ گروه جهادی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی بازسازی مناطق زلزله‌زده افزود: وام کم‌بهره و تسهیلات بلاعوضی برای آسیب‌دیدگان در نظر گرفته شده و با توجه به آمادگی ۴۰ گروه جهادی برای ساخت و ساز، با تکمیل مدارک روند ساخت منازل آغاز می‌شود.

اکبری اضافه کرد: تا کنون ۶ ساختمان در بخش مرکزی و بازفت شهرستان کوهرنگ آماده شروع کار شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه هنوز در بسیاری از مناطق استان چهارمحال و بختیاری مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند، عنوان کرد: نیازهای مردم محروم این استان باید توسط رسانه‌ها مطالبه شود.

جمع‌آوری ۳.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان کوهرنگی

وی از جمع‌آوری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مقدار به صورت غیرنقدی بوده و امروز هم ۴۰۰ بسته معیشتی از تهران به منطقه زلزله‌زده کوهرنگ ارسال شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا