اخبار روز

جهاد اسلامی: نظامیان صهیونیستی نمی‌توانند از خودروهای زرهی خود پیاده شوند/ با هر نیروی اشغالگر در غزه مقابله می‌کنیم

جهاد اسلامی: نظامیان صهیونیستی نمی‌توانند از خودروهای زرهی خود پیاده شوند/ با هر نیروی اشغالگر در غزه مقابله می‌کنیم

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی با بمباران نانوایی‌ها، مخازن آب و پنل‌های خورشیدی از سلاح گرسنگی دادن علیه ملت ما در غزه استفاده می‌کند.

وی در ادامه افزود: اشغالگران با حمایت آمریکا می‌خواهند ملت ما را از غزه آواره کنند، جنایتی که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه گفت: درود بر مقاومت یمن، عراق و جنوب لبنان، ملتی که با توجه به شرایط خود در نقاط مختلف در این نبرد شرکت می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت که جبهه جنوب لبنان یک سوم ارتش ذخیره رژیم صهیونیستی را به مرز لبنان کشانده و آن‌ها را مشغول خود کرده است و این کار باعث شده که ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در جنوب لبنان از شهرک‌های خود فرار کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت که به همه اطمینان می دهیم که این جنگ دیوانه‌وار در ۷ اکتبر  (۱۵ مهرماه) با شروع طوفان الاقصی به پایان رسید؛ زیرا شوک بزرگی در اشغالگران صهیونیستی ایجاد کرد.

محمد الهندی در ادامه افزود: ۷ اکتبر تصویر ماندگاری است که در اذهان جهانیان باقی خواهد ماند و کشتارهایی که بعد از این تاریخ رخ داد، نشان دهنده آشفتگی بزرگ در اشغالگران است.

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: علیرغم تهاجم گسترده رژیم اسرائیل به نوار غزه، روحیه مقاومت همچنان بالاست و اعضای مقاومت از انعطاف بالایی برخوردار هستند و جلساتی که در مورد آینده غزه برگزار می شود مقاومت را شکست خورده تصور کردند که این یک توهم است.

محمد الهندی خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌تواند درباره نحوه مدیریت غزه بدون مقاومت صحبت کند و مدیریت نوار غزه موضوعی است که تنها به ملت فلسطین مربوط می‌شود و به آمریکایی‌ها و عرب‌هایی که ناظر این کشتارها هستند مربوط نمی‌شود.

وی همچنین به تعلل رژیم صهیونیستی در مورد زندانیان یا بازداشت شدگان توسط گروه‌های مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: مذاکرات درباره توافق برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه به دلیل تعلل اشغالگران متوقف شده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نشست اضطراری سران کشورهای عربی در عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست سران کشورهای عربی ۳۵ روز پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، نشانه‌هایی از نتایج مورد انتظار این اجلاس به ما می دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از نشست سران کشورهای عربی که فردا برگزار می شود، بیش از یک بیانیه انتظار نداریم؛ زیرا ما در فلسطین هیچ امیدی به چنین جلساتی نداریم، جلساتی که سال‌هاست نتایج آن را می‌دانیم.

عضو ارشد جهاد اسلامی به حملات صهیونیست‌ها به مراکز درمانی غزه اشاره کرد و گفت: درست است که اسرائیل می تواند خود را به بیمارستان «الشفاء» یا میدان مرکزی غزه برساند، اما نظامیان این رژیم نمی‌توانند از خودروهای زرهی خود پیاده شوند.

محمد الهندی در پایان خاطرنشان کرد که ملت فلسطین با هر نیرویی که بخواهد نوار غزه را اشغال کند مبارزه خواهد کرد و غزه، مردم و اردوگاه‌های آن خاری در گلوی همه دشمنان غزه خواهد ماند و همه راه حل‌های موقت پیشنهادی با هدف خرید زمان است.

مقام جهاد اسلامی: طوفان الاقصی مسئله فلسطین را به راس اولویت‌های جهانی برگرداند/ دشمن مجبور به تبادل اسرا خواهد شد
مقام جهاد اسلامی: ایران و حزب الله  در هر نبردی همواره در کنار تصمیمات مقاومت فلسطین بوده‌اند

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا