کرمانشاه

«جهاد تبیین» برای افزایش آگاهی مردم ضروری است

«جهاد تبیین» برای افزایش آگاهی مردم ضروری است

داوود گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: اعتماد به مسئولان تاثیر بالایی در مشارکت مردم در انتخابات و نگاه آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: اگر ما مسئولان پای کار باشیم و کار خود را به نحو احسن انجام دهیم اعتماد مردم را به نظام افزایش داده‌ایم، زیرا هر یک از ما نماینده این نظام در میان مردم هستیم، باید برای مردم محسوس و ملموس باشد که مشکلات آنها به وسیله مسئولان حل می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه رازی تصریح کرد: مردم ما مردم خوبی هستند و اگر گاهی می‌بینیم که همراهی آنها کاهش می‌یابد و مشارکت قدری از میزان همیشگی کمتر می‌شود به کم‌کاری بعضی از مسئولان بر می‌گردد.

گوهری اضافه کرد: بخش دیگری از این کم‌کاری به کوتاهی ما در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند باز می‌گردد، اگر ما خدمات نظام و انقلاب را بازگو کنیم و این‌ها را به مردم عرضه کنیم قطعا درصد مشارکت مردم افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: گاهی پمپاژ مسموم فضای مجازی، ماهواره و شبکه‌های معاند میدان را در دست می‌گیرند، آنها تبلیغ می‌کنند و کم‌کاری از جبهه ما صورت می‌گیرد، به عنوان مثال شبهه‌ای مطرح می‌شود و جوان ما در پی کشف جواب صحیح تلاشی نکرده و به فضای مجازی اکتفا می‌کند.

گوهری تشریح کرد: مردم همیشه به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند و امید دارم که انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد.

معاون آموزشی دانشگاه رازی در خصوص نقش رسانه‌ها در انتخابات عنوان کرد: در عصر رسانه هستیم و گاهی یکی از ضعف‌های ما این است که با قوت در بحث رسانه کار نمی‌کنیم، در مقابل جبهه مقابل ما در رسانه بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

وی اذعان کرد: رسانه‌ها به خوبی می‌توانند در افزایش بصیرت مردم اثرگذار باشند، اگر رسانه به خوبی پای کار بیاید و هدف را افزایش آگاهی مردم قرار دهد قطعا نتایج خوبی خواهد داشت.

گوهری یادآور شد: یادآوری خدمات ۴۵ ساله انقلاب، تاثیر مشارکت و عدم مشارکت در عرصه انتخابات و موارد این چنینی می‌تواند تاثیر بسزایی در آگاهی افزایی مردم داشته باشد و آنها را به یک انتخاب درست راهنمایی کند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا