گیلان

جهاد تبیین مانع استحاله و گمراهی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمد عبدالله‌پور امروز در جمع پاسداران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: امام خمینی رحمه الله با نگاه و آرمان‌های خود، انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و اصول حفظ نظام و حرکت نظام را نیز مشخص کرده بودند. 

وی با بیان اینکه اگر تبیین صورت نگیرد استحاله اتفاق افتاده و منتج به گمراهی می‌شود، گفت: در تاریخ اسلام نیز هرجا تبیین صورت نگرفت منجر به انحراف و گمراهی شد لذا جهاد تبیین باید مورد توجه قرار بگیرد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر مسیر امام خمینی رحمت‌الله مبنی بر ایستادن در مقابل ظلم و ظالم تصریح کرد: امام خمینی رحمه الله مقابله با ظلم و ظالم را مورد تاکید قرار دادند پس ما باید جلوی ظلم بایستیم و با ظالم مقابله کنیم، اگر به این نگاه یعنی نگاه مقابله با ظلم و ظالم توجه نکنیم فرقی با طاغوت نداریم. 

عبدالله‌پور با اشاره به حمایت تمام و کمال آمریکا از رژیم بعث عراق برای مقابله با ایران در جنگ تحمیلی بیان کرد: تمام دنیا برای شکستن نظام جمهوری اسلامی بسیج شدند اما امام (ره) به دلیل اینکه مسیر و هدف ایشان الهی بود در مقابل ظلم ایستادندلذا باید بدانیم که اگر کار برای خدا باشد، خدا با ما خواهد بود. 

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و کسانی که خود را یار امام (ره) معرفی کرده اما خیانت کردند و نتوانستند در مسیر خود باقی بمانند، گفت: امام خمینی رحمت الله جز، خدا به هیچ‌کس تکیه نداشت در زمانی که کشور هر روز آبستن حادثه بوده و منافقین و دنیا و گروه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند امام (ره) با تکیه بر خدا در مقابل آنان ایستاد. 

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه از ناملایمات نباید خسته شویم و باید به خدا توکل کرده و کم نیاوریم، افزود: باید بر طبل عدالت کوبید و جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد چراکه عدالت از آرمان‌های امام (ره) بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا