Categories: گیلان

جهاد تبیین مانع استحاله و گمراهی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمد عبدالله‌پور امروز در جمع پاسداران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: امام خمینی رحمه الله با نگاه و آرمان‌های خود، انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و اصول حفظ نظام و حرکت نظام را نیز مشخص کرده بودند. 

وی با بیان اینکه اگر تبیین صورت نگیرد استحاله اتفاق افتاده و منتج به گمراهی می‌شود، گفت: در تاریخ اسلام نیز هرجا تبیین صورت نگرفت منجر به انحراف و گمراهی شد لذا جهاد تبیین باید مورد توجه قرار بگیرد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر مسیر امام خمینی رحمت‌الله مبنی بر ایستادن در مقابل ظلم و ظالم تصریح کرد: امام خمینی رحمه الله مقابله با ظلم و ظالم را مورد تاکید قرار دادند پس ما باید جلوی ظلم بایستیم و با ظالم مقابله کنیم، اگر به این نگاه یعنی نگاه مقابله با ظلم و ظالم توجه نکنیم فرقی با طاغوت نداریم. 

عبدالله‌پور با اشاره به حمایت تمام و کمال آمریکا از رژیم بعث عراق برای مقابله با ایران در جنگ تحمیلی بیان کرد: تمام دنیا برای شکستن نظام جمهوری اسلامی بسیج شدند اما امام (ره) به دلیل اینکه مسیر و هدف ایشان الهی بود در مقابل ظلم ایستادندلذا باید بدانیم که اگر کار برای خدا باشد، خدا با ما خواهد بود. 

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و کسانی که خود را یار امام (ره) معرفی کرده اما خیانت کردند و نتوانستند در مسیر خود باقی بمانند، گفت: امام خمینی رحمت الله جز، خدا به هیچ‌کس تکیه نداشت در زمانی که کشور هر روز آبستن حادثه بوده و منافقین و دنیا و گروه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند امام (ره) با تکیه بر خدا در مقابل آنان ایستاد. 

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه از ناملایمات نباید خسته شویم و باید به خدا توکل کرده و کم نیاوریم، افزود: باید بر طبل عدالت کوبید و جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد چراکه عدالت از آرمان‌های امام (ره) بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


admin

Recent Posts

تهران قدیم| تصویری زیبا و خلوت از تقاطع کاخ در دهه چهل/ عکس

تهران قدیم عکس‌های زیبا و خاطره انگیز زیادی دارد.

15 ساعت ago

نهایی شدن محل آرامستان جدید تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان…

15 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی برای این هفته/ سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟

طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب به سایر مناطق کشور وارد خواهد…

15 ساعت ago

انفجار سهمگین ساختمان مسکونی در این منطقه تهران

بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی تهران، یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه ۷ تهران…

15 ساعت ago

کشف تریاک جاسازی‌شده در «کفش» دو تبعه افغان/ عکس

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی‌شده در کفش…

15 ساعت ago

از افرایش جریمه‌های رانندگی چه خبر؟

قرار بود که افزایش جرائم رانندگی از آخر فرودین ماه اجرا شود اما تا به…

15 ساعت ago