اردبیل

جهاد کشاورزی به تولید محصولات استراتژیک توجه جدی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در تولید محصولات استراتژیک قابل قبول نبوده، به‌طوری که این وزارت نتوانست کشاورزان را به سوی تولید محصولات استراتژیک سوق دهد.

وی با اشاره به مشکل آب روستاهای استان افزود: روستاهای استان اردبیل در بحث آب شرب با مشکل مواجه هستند و در این راستا احتیاج داریم خارج از استان منبعی برای تامین آب تعیین شود.

امام جمعه اردبیل همچنین با بیان اینکه در جنوب استان توازن برقرار نشده است گفت: باید توجه ویژه به جنوب استان شود چرا که این منطقه هم دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند جهت توسعه است؛ برای مثال قزل اوزن یک نقطه قوت برای جنوب استان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جعفرآباد، هشتجین و رضی برای شهرستان شدن آماده هستند که امیدواریم در این راستا اقدامات خوبی انجام شود.

تصمیم‌گیری متمرکز ضد پیشرفت است/ برای تبدیل ظرفیت‌ها به ثروت تلاش می‌کنیم

حامد عاملی، استاندار اردبیل هم در این نشست با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به استان‌ها قطعا نشان از این است که دولت توازن منطقه‌ای در دستور کار دارد، بیان کرد: باید توازن منطقه‌ای در تمامی حوزه‌ها در دستور کار دولت قرار گیرد، چرا که برای حل مشکلات مردم نیازمند توازن منطقه‌ای و نگاه یکسان دولت به تمامی مناطق هستیم.

وی از تلاش برای تبدیل ظرفیت‌های استان به ثروت خبرداد و اضافه کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار ارزشمند به خصوصی در تمامی بخش‌ها از جمله کشاورزی، گردشگری، صنعت، صنایع تبدیلی، معادن و … دارد که تلاش می‌کنیم از این ظرفیت‌ها در راستای تولید ثروت و اشتغال بهره ببریم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا