کرمان

جهان‌نجاتی: افتخار تیم شهرداری سیرجان در تاریخ فوتبال بانوان بی‌سابقه بود

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، عصر امروز ورزش دوستان و مسئولین محلی از تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نایب قهرمانی آسیا استقبال و مراسم جشنی در محوطه مجموعه ورزشی امام علی (ع) این شهر برگزار شد.

شاگردان مریم جهان‌نجاتی بعد از دو پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکولام هند و شکست مقابل امان کلاب اردن که برای نخستین‌بار در تورنمنتی آسیایی حضور یافته بودند نایب قهرمان فوتبال زنان آسیا شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در حاشیه این مراسم گفت: وقتی به مربیان ما ابزار و شرایط آماده‌سازی و شرایط ایده‌آل داده شود مطمئن باشید همه مربیان ملی ما می‌توانند از آن استفاده کنند و نتیجه‌اش را بگیرند.

مریم جهان‌نجاتی افزود: شهرداری سیرجان توانست در این تورنمنت سخت شرکت کند و با رقبایی که از لحاظ سخت‌افزاری و امکانات قابل مقایسه با ما نبودند نایب قهرمان مسابقات آسیایی شود و افتخاری را کسب کرد که من فکر می‌کنم در تاریخ فوتبال بانوان بی‌سابقه بود.

ورزش دوستان نیز ضمن ابراز خوشحالی گفتند: این یک افتخار ملی و جهانی برای ما بود و خوشحالیم تیم بانوان سیرجانی توانست عنوان نایب قهرمانی آسیایی را کسب کند و این قطعاً از شایستگی‌های مستمر دختران فوتبالیست ما بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا