کرمان

جهان‌نجاتی: تیم شهرداری سیرجان سبک جدیدی از فوتبال بانوان را ارائه می‌دهد/با خستگی آماده بازی با شهرکرد هستیم

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان در مورد کیفیت مسابقات این دوره از جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: مسابقات این دوره از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند هندوستان و اردن ۵ لژیونر بسیار سطح بالا را در اختیار داشتند و این ۵ نفر لژیونر در هرتیم ۱۰ نفر بازیکن بودند که سطح بازی آنها از آسیا فراتر بود و حضور این بازیکنان در این آوردگاه کار را برای ما سخت‌تر کرده بود.

جهان‌نجاتی در تشریح چگونگی آمادگی تیمش اظهار داشت: ما ۲ ماه تمرین بسیار خوبی انجام دادیم. تمامی شرایط برای اعزام توسط مدیرعامل باشگاه و مسؤولان شهر سیرجان فراهم شد و فدراسیون نیز عزم ملی داشت و حضور  وزیر ورزش بر سر تمرین و پرداختن رسانه‌ها به آن، همه به اهمیت حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیایی بردند و یک عزم ملی جزم شد که ما بتوانیم در این تورنمنت بزرگ شرکت کنیم.

وی در مورد شادی و خوشحالی پس از باخت گفت: ما در این میدان آسیایی با ۲ پیروزی و یک باخت و تمام شرایط جدولی برابر با اردن  تقریبا فکر می‌کردیم قهرمان هستیم و  فقط به‌علت دریافت یک کارت زرد  بیشتر نائب قهرمان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مورد شرایط تیمش در لیگ امسال نیز گفت: ما بازی هفته اول را انجام ندادیم و امشب با خستگی باید آماده بازی با تیم شهرکرد باشیم که با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم بتوانند جایگزین خوبی برای بازیکنان آسیب‌دیده و خسته  باشند و بتوانیم روند موفقیت تیم‌مان را در لیگ ادامه دهیم.

جهان‌نجاتی در مورد تاثیر حضور تیم بانوان شهرداری در  مسابقات آسیایی اظهار کرد: من فکر می‌کنم این عنوان نائب قهرمانی در تاریخ ثبت می‌شود چون واقعا در شرایط خیلی خاصی اتفاق افتاد اکثر کارشناسان فوتبال اذعان داشتند که تیم ما یک‌ سبک جدیدی از فوتبال بانوان را ارائه می‌دهد که این سبک جدید مطمئنا بدعتی در لیگ برتر بانوان خواهد بود، زیرا سقف آرزوها در فوتبال بانوان بالاتر خواهد رفت و زمانی که یک تیم از بانوان ایران نائب قهرمان آسیا می‌شود می‌توانیم در آسیا سطح فوتبال‌مان را بالا ببریم و این غیر ممکن نیست.

سهیلا نظام‌آبادی کاپیتان تیم فوتبال بانوان شهرداری گفت: سطح مسابقات این دوره خیلی بالا بود. تیم‌های هند و ازبکستان بازیکنان لژیونر در سطح بالا داشتند و ما هم کیفیت بازی‌مان خیلی بالا بود و توانستیم در مقابل آنها نتیجه بگیریم.

وی در مورد نتجه تیمش در لیگ جدید نیز بیان کرد: در لیگ امسال مربیان ما برنامه‌ریزی‌های خاص خودشان را انجام داده‌اند که در لیگ امسال هم قهرمان شویم.

افسانه چترنور گلزن تیم بانوان شهرداری سیرجان نیز درباره مسابقات آسیایی توضیح داد: سطح مسابقات خیلی بالا بود. تیم‌هایی که در این تورنمنت حاضر بودند چندین  بازیکن لژیونر و تیم ملی در اختیار داشتند که ما فقط ۴ بازیکن از تیم‌های ملی را در اختیار داشتیم.

وی افزود: بازی با ازبکستان اولین بازی ما که خیلی حساس بود را با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدیم و در بازی دوم با تیم هند که از تیم‌های خیلی قدر بود و از ۶ بازیکن لژیونر در سطح خیلی بالایی بودند اسفاده می‌کرد و توانستیم آنها را شکست دهیم و با اردن هم با شرایط مساوی و با گرفتن کارت زرد بیشتر قهرمانی را ازدست دادیم و خدا را شاکریم که توانستیم نائب قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

چترنور در مورد گل زیبایی که به هند زد، گفت: من گل‌های زیادی را از طریق ضربات ایستگاهی به ثمر رساندم ولی گلی که به هند زدم زیباترین گل مسابقات شد و از قبل هم تصویرسازی کرده بودم که ضربه اول را به بیرون زدم. ولی ضربه دوم را فقط به‌خاطر ضربه‌ای که دروازه‌بان هند بر روی زهرا علیزاده انجام داد و تمامی بچه‌ها را ناراحت کرد و به همین خاطر باید توپ را وارد دروازه می‌کردم که خدا کمک کرد و گل را به ثمر رساندم که نتیجه تلاش همه بچه‌ها بود.

به گزارش فارس، تیم بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی با کسب ۲ پیروزی و یک باخت و به‌دلیل دریافت کارت زرد بیشتر نسبت به تیم اردن میزبان رقابت‌ها، نائب قهرمان این دوره از مسابقات آسیایی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا