اخبار ورزشی

جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان| فتحی‌پور به مدال برنز رسید

جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان| فتحی‌پور به مدال برنز رسید

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تورنمنت بین‌المللی جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان امروز (پنجشنبه – ۱۳ مهر ماه) در حالی به پایان رسید که مهدی فتحی‌پور نماینده کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

امروز و در دومین روز این رقابت‌ها، مهدی فتحی‌پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در دو دیدار نخست مقابل نمایندگان تاجیکستان به برتری دست یافت، اما در سومین مبارزه مقابل تورایوف قهرمان سرشناس ازبکستانی مغلوب شد.

فتحی‌پور با صعود نمایندگان ازبکستان به دیدار نهایی، در اولین دیدارش در جدول شانس مجدد موفق به شکست سومین نماینده تاجیکستان شد و در نهایت با پیروزی مقابل نماینده مغولستان به مدال برنز دست یافت.

جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان| محمودی پنجم شد

 

همچنین در وزن ۹۰- کیلوگرم، قاسم باغچقی در نخستین مبارزه‌اش به مصاف عمر رسول‌اف از تاجیکستان رفت و با شکست مقابل این جودوکا از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های روز گذشته نیز ابوالفضل محمودی نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان به عنوان پنجمی دست یافته بود.

در پایان مسابقات به نفرات برتر جایزه ۲۵۰۰ دلاری و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب جوایز ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلاری پرداخت شد.

تیم ملی جودو کشورمان با سه نماینده در این مسابقات حضور داشت و حسین قمی هدایت ملی‌پوشان را برعهده داشت. مصطفی کریمی نیز سرپرست تیم اعزامی به این رقابت‌ها بود.

لازم به ذکر است، جودو ایران پس از چهار سال تعلیق از ۲۷ شهریور ماه سال جاری به‌صورت رسمی مجوز‌ حضور در مسابقات بین‌المللی را دریافت کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا