اخبار ورزشی

جوکوویچ: هواداران در اکثر بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام از حریف من حمایت کردند

جوکوویچ: هواداران در اکثر بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام از حریف من حمایت کردند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت تنیس جهان؛ نواک جوکوویچ با اشاره به تشویق حریفانش از سوی تماشاگران روی سکوها گفت: در واقع آنها به من لطف می‌کنند. هر چه بیشتر حریف من  را تشویق کنند، برای من بهتر است. چیزی را در من بیدار می‌کنند که شاید نخواهند ببینند. به عنوان یک بازیکن، شما می‌خواهید بیشترین طرفداران را در کنار خود داشته باشید. من نمی‌خواهم در یک محیط خصمانه بازی کنم.

جوکوویچ: هر چقدر هم که در ویمبلدون بازی کنم، باز هم اعصابم خراب است

تنیسور شماره ۲ جهان و برنده ۲۳ گرنداسلم افزود: به نظر می‌رسد که هواداران در اکثر بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام از حریف من حمایت می‌کنند. این سرنوشت من و طبیعی است.گاهی اوقات پذیرش آن برای من سخت است، گاهی اوقات واکنش هواداران را درک نمی‌کنم اما این حق آنهاست. برخی از مردم در حرف‌هایی که روی سکوها می‌زنند جسارت بیشتری دارند. وقتی چنین است، باید انتظار داشته باشند که من پاسخ بدهم و واکنش داشته باشم. این اتفاق در گذشته و در تورنمنت‌های بزرگ در سراسر جهان رخ داده است. به من انرژی اضافی می دهد، به من انگیزه می‌دهد که حتی بهتر بازی کنم.

نواک جوکوویچ در دور دوم گرنداسلم ویمبلدون ۲۰۲۳ جردن تامپسون استرالیایی را شکست داد. در دور بعد این تنیسور صربستانی با استان واورینکا سوئیسی دیدار خواهد کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا