گیلان

حاج علی‌اکبری: حالا طلایی‌ترین دوران برای خدمت به مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت،  حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان در دفتر استاندار با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه با توجه به دربرگیری فضای مجازی اظهار کرد: آسیب‌های فضای مجازی و ضرورت برنامه‌ریزی برای مدیریت آن، فساد و تبعیض را ازجمله چالش‌های اصلی خواند.

وی با تأکید بر اینکه مقطع زمان کنونی، طلایی‌ترین دوران برای خدمت به مردم است، گفت: باید با اغتنام از فرصت، همه تلاش خود را به‌کارگیریم تا امید به نسل جوان بازگردد و اگر بتوانیم از عهده این بخش برآییم، قطعاً شاهد پیشرفت و رشد خواهیم بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با  تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان افزود: رونق مساجد به‌عنوان سنگر اصلی کیان اسلام و انقلاب از اولویت‌های شبکه امامت است و اتصال این مجموعه به مدارس و بقیه مراکز فرهنگی از برنامه‌های بعدی نهاد ما است.

 

عزمی جدی برای مبارزه با فساد و تبعیض داریم

استاندار گیلان نیز در این دیدار  جلسات هماهنگی سران سه قوه را بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به‌منظور بررسی امور و جهد و تلاش برای رفع مشکلات در سطوح عالی تصمیم‌گیری در کشور عنوان کرد که به‌طورقطع امری شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به وجود کاستی‌هایی بسیار در گیلان افزود: هر جا فقر رو به فزونی پیداکرده، تبعیض و نا عدالتی نیز زیاد شده است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد و تبعیض فقط نگاه‌ها به قوه قضائیه است، گفت: این در حالی است که می‌توان و باید، مشکلات را در دولت ریشه‌یابی کرد و آن‌ها را خشکاند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا