اصفهان

«حاج قاسم» امید را در دل مردم مظلوم منطقه زنده کرد/ مقاومت ۷ ساله یمنی‌ها نتیجه القای تفکر سردار دل‌هاست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از چادگان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد گرامیداشت سردار دل‌ها در ورزشگاه تختی چادگان، اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی ایمان، اعتقاد به‌نظام، قرآن و  نظام جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود نوشته‌اند که ما برای خط اسلام و حفظ نظام جمهوری اسلامی عازم جبهه شدیم؛ حاج قاسم در همه نوشته‌هایش، صحبت‌ها، حرکتش، مسیرش و مجاهدتش بر اصل قرآن، جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت حرکت کرد.

فدا تصریح کرد: حاج قاسم در ولایت محوری، ولایت‌مداری و ولایت باوری چنان التزام داشت که هیچ حرفی را مقدم بر حرف ولایت نمی‌دانست و هیچ کاری را فراتر از فرمان رهبری انجام نمی‌داد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، عنوان کرد: خاضع بودن و اخلاص و مردمی بودن در حاج قاسم به وضوح دیده می‌شد، به طوری که در ارتباط با مردم بدون توجه به قوم، نژاد، دین، اعتقاد برخورد می‌کرد و زمانی که مستندهای تهیه شده از حاج قاسم را می‌بینیم متوجه می‌شویم که قشرهای مختلف سوریه شامل مسیحی، یهودی و مسلمان از حاج قاسم سلیمانی تمجید می‌کنند و بر این باورند که وی همه مردم را بدون توجه به نژاد یا دین  از شر تروریست‌ها نجات داده است.

وی بیان داشت: حضور در بین مردم و لمس رنج‌های مردم از ویژگی‌های قاسم سلیمانی بود؛ حاج قاسم بر این باور بود که  مسؤولان باید به میان مردم بروند و مشکلات آنان را درک کنند چرا که پشت میز نشستن کاری را حل نمی‌کند و باید جهادی وارد صحنه شد و با مردم بود تا با  مشکلات آنان آشنا شد و نسبت به رفع آن اقدام کرد.

فدا گفت: تقویت جبهه مقاومت به برکت فرماندهی حاج قاسم رقم خورد و مردمی کردن جنگ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس در منطقه به‌ واسطه حرکت حاج قاسم و جبهه مقاومت شکل گرفت؛ هیچکس حتی نمی‌توانست تصور کند که قشرهای مختلف مردم از کشورهای مختلف حول محور مقاومت جمع بشوند تا تمام نقشه‌های آمریکا را خنثی کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: چه کسی باور می‌کرد یمنی، افغانستانی، عراقی، پاکستانی، ایرانی، لبنانی، سوری و فلسطینی در کنار هم در جبهه واحد کنار هم قرار بگیرند، اما به  لطف خدا جبهه مقاومت به فرماندهی و هدایت حاج قاسم شکل گرفت و همین جبهه مقاومت خواب و آسایش را از رژیم صهیونیستی گرفته است که این موضوع باعث شده مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی آغاز شود و کشورهای اروپایی و دشمنان این جبهه متزلزل شدند.

وی اطهار داشت: سلیمانی ظرفیتی را فراهم کرد که وحدت جهان اسلام شکل بگیرد؛ انقلاب اسلامی دنبال امت واحده و تمدن نوین اسلامی است و  نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و حاج قاسم چنان محبوبیتی  در دل مردم کوچک و بزرگ پیداکرده است که باعث یاس وناامیدی دشمنان اسلام شده است.

فدا بیان داشت: حاج قاسم می‌گفت تا سه ماه دیگر چیزی به نام حکومت داعش وجود نخواهد داشت و همان‌طور هم شد، اما بعضی‌ها آمدند وعده دادند و  عمل نکردند و این در حالی است که آنانی که روحیه جهادی دارند و انقلابی هستند به وعده‌هایشان عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم امید را در دل مسلمان منطقه زنده کرد و با ایستادگی و مقاومت و با سرخم نکردن، امید را در کشورهای منطقه و رزمندگان زنده کرد که الآن هفت سال یمنی‌ها در برابر انبوه حملات آمریکایی‌ها و سعودی‌ها که بالاترین تجهیزات را دارند مقاومت می‌کنند و پیروزی‌های بزرگی را هم رقم زدند.

وی با بیان اینکه یقینا ما انتقام حاج قاسم را خواهیم گرفت، گفت: آنچه در عین‌الاسد گذشت، یک انتقام اولیه بود و انتقام اصلی اخراج نیروهای آمریکایی‌ها از منطقه است و این موضوع در حال تحقق است و انتقام دیگر از کسانی خواهد بود که با نقشه شوم خود باعث شهادت حاج قاسم سلیمانی شدند.

فدا عنوان کرد: حاج قاسم با کمبودها، بابی‌مهری‌ها وبی تفاوتی‌های زیادی در دل منطقه دسته و پنجه نرم کرد و خسته و ناامید نشد و این بیانگر این است که با وجود مشکلات لازم است در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ج/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا