اردبیل

حاج قاسم تربیت یافته مکتب فاطمی بود/ ایران اسلامی کانون رویش شهید سلیمانی‌هاست

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم زیباترین شاخصه حضرت زهرا(س) را بیان کنیم باید گفت ذوب در ولایت بودن و ایشان اولین شهیده ولایت به حساب می‌آیند تا آنجا که هر آنچه که داشت در طبق اخلاص قرار دادند تا از آرمان ولایت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سراپا در خدمت خداوند و مردم بود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا خود را وقف خداوند متعال کرده بود و در مسیری زهرایی قدم برداشت و ذوب در ولایت بود که غربت و تنهایی رهبر معظم انقلاب را عمار گونه در آشوب‌های سال ۸۸ برنتابید.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه همه ماست که از مسیر و سیره مرد میدان‌های مجاهدت، درس بگیریم و با ولایتمداری و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

وی گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم قرار گرفته‌ایم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امری ضروری است.

محمدی اصل افزود: آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار دارند و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: تقارن این ایام با حماسه ۹ دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روز‌ها؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

وی بیان کرد: نهم دی ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط کشور به پا خواسته و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

محمدی اصل گفت: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده و با همکاری آحاد و اقشار مختلف مردم حسینی و ولایتمدار و کلیه دستگاه های متولی، برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، دومین سالگرد سپهبد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه با شعار محوری «تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه ها» با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا