خراسان رضوی

حاج قاسم سلیمانی محور وحدت جهان اسلام است/ هرکس به مقدسات هتک حرمت کند یک نفوذی است

به گزارش برگزیده های ایران از تربت‌جام، حجت‌الاسلام حسین معتمدی فر در جلسه برنامه‌ریزی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این شهرستان خاطرنشان کرد: همه انقلاب‌ها حاوی پیام هستند و در مکتب حاج قاسم سلیمانی مدافع حرم یعنی دفاع از ناموس اسلام ناب محمدی (ص)؛ نه اول جنگ و خونریزی. این فرهنگ و پیشینۀ غنی باید چراغ راه برای آیندگان باشد تا با بصیرت کامل تعریف درستی از انقلاب داشته باشند.

وی اتحاد و همدلی شیعه و اهل سنت را رمز برپایی همه مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و تصریح کرد: توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گناه و حرام است و هرکس به مقدسات هتک حرمت کند یک نفوذی است. فلسفه حضور مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ نیز خنثی کردن چهره نفوذها و غرب‌زده‌ها بود.

تکیه بر صندلی مسئولیت خون‌بهای یک شهید است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام نیز در این جلسه گفت: امروز تأسی به شهدای والامقام از جمله سردار سلیمانی بر همۀ مسئولان واجب است. چرا که تکیه بر صندلی مسئولیت خون‌بهای یک شهید است.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان افزود: سلایق نباید ما را از اهداف شهید و شهادت بازدارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور مدافعان حرم به‌ویژه سیدالشهدا جبهه مقاومت اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق نبود امروز خریدوفروش نوامیس اسلام یک مسئله عادی بود. حاج قاسم به نصرت الهی و روح توکل و خداباوری ایمان راسخ داشت و علاوه بر شهامت و شجاعت یکی از مهم‌ترین ویژگی او ذوب در ولایت بود، پس حاج قاسم سلیمانی محور وحدت برپایی برنامه‌های انقلابی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام در ادامه گفت: این شهید والامقام تهدید را به فرصت تبدیل کرد و احیا کننده مجدد شعار «ما می‌توانیم» در عمل بود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا