اصفهان

حاج قاسم چهره شاخص جهان اسلام بود/ مکتب شهید سلیمانی بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، فدا‌حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در همایش گرامیداشت نهم دی بادرود اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما با مثلث شوم آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی مواجه بودیم شاید در دهه اول انقلاب این مثلث زیاد نمود نداشته است اما در هر برنامه و فتنه‌ای که علیه کشورمان صورت گرفته بحث تفکر صهیونیستی، پول سعودی و نیروهای عمل‌کننده آمریکایی در این وجود دارد.

 وی افزود: ما در کشور یک مثلث دیگر هم داریم که این مثلث خطرناک‌تر از مثلث اول است، مثلث نفوذ، نفاق و فساد است که ما باید هرلحظه در کشور با این مثلث مقابله کنیم، تا امروز جریان‌های زیادی خواسته‌اند که برای کشور از طریق نفوذ، نفاق و فساد مشکل‌آفرینی بکنند اما حضور مردم در میدان و همراهی با ولایت باعث شده این فتنه‌ها در کشور راه به‌جایی نبرد.

مالکی در خصوص فتنه ۸۸ گفت: در یوم‌الله نهم دی یک حماسه ماندگاری در کشور صورت گرفت که مردم فتنه را پس‌زده و بین ملت و رهبری یک اتصال ویژه‌ای صورت گرفت، ملت نشان داد که می‌تواند خودش مشکل خودش را حل کند و امروز هم با توجه به اینکه در کشور همدلی وجود دارد باید دست‌به‌دست هم داد تا گره‌ها رفع و مشکلات حل شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس درعین همراهی با دولت، وظیفه نظارتی خود را هم برای حل مشکلات مردم انجام خواهد داد.

 وی با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی افزود: شخصیت شهید سلیمانی در کل جهان اسلام بی‌نظیر بود و او در مقابل بزرگ‌ترین توطئه دشمن ایستاد و امروز به‌عنوان یک مکتب در نسل جوان نه‌تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورهای اسلامی فرهنگ شهید سلیمانی تدریس می‌شود و نوع فرماندهی ایشان در تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا