Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاشیه‌های پیش از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن/ از اعتراض به چینش داوری تا گلایه سرخ‌ها از حضور خادم در ذوب‌آهن - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

حاشیه‌های پیش از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن/ از اعتراض به چینش داوری تا گلایه سرخ‌ها از حضور خادم در ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، در حالی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد که پیش از آغاز این دیدار حواشی مختلفی پیرامون آن رخ داده است.

بر همین اساس، در ابتدا باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به انتخاب یکی از کمک‌ داوران بازی مقابل پرسپولیس، اعتراض خودش را اعلام کرد.

با اعلام روابط عمومی ذوب‌آهن، با توجه به حضور مجدد آرمان اسعدی در دیدار این هفته ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس، این باشگاه رسما به حضور وی در دو دیدار متوالی لیگ برتر اعتراض کرد و خواستار تغییر وی شد.

اسعدی در دیدار ذوب‌آهن و هوادار نیز حضور داشت که به اذعان این تیم اصفهانی، یک صحنه آفساید منجر به گل و ضرر ذوب آهن نادیده گرفته شد.

پرسپولیس: فدراسیون ورود نکند، این درخواست‌های عجیب بدعت می‌شود/ چرا شب قبل از مسابقه داوران را تحت فشار می‌گذارند؟

پس از آن بود که پرسپولیسی‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند؛ آن‌ها در بیانیه‌ای که در سایت این باشگاه منتشر شد آورده‌اند: اینکه باشگاه ذوب‌آهن روز قبل از بازی خواستار تغییر کمک‌داور شده یک بدعت بد است که فدراسیون فوتبال باید به آن ورود کرده و از تکرار این اتفاق جلوگیری کند. با این گونه درخواست‌ها سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و باید شاهد اتفاقات بدتر هم باشیم. 

در ادامه این بیانیه آمده است: ای کاش دوستان در باشگاه اصفهانی به تبعات این درخواست خود فکر می‌کردند چرا که اگر فردا هر سوتی به ضرر پرسپولیس زده شود ناخودآگاه همه اذهان به سمت درخواست باشگاه ذوب‌آهن می‌رود.  باز هم تاکید می‌کنیم که باشگاه پرسپولیس با رخ دادن ۹ اشتباه مسلم داوری، بیشترین ضرر را از اتفاقات داوری دیده و حاضریم این اشتباهات را با سند و ویدئو ثابت کنیم اما باشگاه، احترام به داوران را سرلوحه کارش قرار داده و اجازه نمی‌دهد روند کار آنها تحت تاثیر این اتفاقات خارج از زمین باشد. 

اعتراض سرخ‌ها به حضور عزیزی خادم در باشگاه ذوب‌آهن پیش از دیدار با پرسپولیس

در بیانیه باشگاه  پرسپولیس تصریح شده است: از سوی دیگر، حضور رئیس فدراسیون فوتبال در باشگاه رقیب، یکی دو روز مانده به بازی دو تیم، و سپس درخواست این باشگاه برای تغییر داور، شائبه‌های زیادی را در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. جای سوال دارد که چرا ریاست فدراسیون فوتبال شب قبل از بازی‌های پرسپولیس به اردوی رقیبان می‌رود. این اتفاق برای پرسپولیس جنگ روانی ایجاد می‌کند و حاشیه و تنش به وجود می‌آورد. 

باشگاه پرسپولیس بار دیگر عقیده دارد احترام به داوران و فراهم کردن فضای روانی و امکانات مناسب برای آنها باعث بهبود وضعیت داوری در لیگ برتر می‌شود و در شرایط مساوی، هیچ باشگاهی اجازه تحت فشار قرار دادن داوران و جهت‌دهی به فضای مسابقه را ندارد.

 از خود عزیزی خادم بپرسید چرا به اردوی ذوب آهن رفت

گل محمدی درمورد حضور شهاب عزیزی خادم و مسؤولان فدراسیون فوتبال در باشگاه ذوب‌آهن قبل از بازی پرسپولیس و اینکه این اتفاق قبل از دیدار سرخپوشان با صنعت نفت هم افتاده بود، توضیح داد: نمی‌دانم، باید این سوال را رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید و سعی می‌کنیم ذهن خود را درگیر چنین مسائلی نکنیم، اما شکل کار قشنگ نیست. در بازی با صنعت نفت هم نمی‌دانم چرا دوباره این اتفاق دوباره رقم خورد. البته ذهنمان را روی دیدار با ذوب‌آهن می‌گذاریم.

به گزارش برگزیده های ایران، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن از چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا