مرکزی

حاشیه بازی آلومینیوم و پرسپولیس| تصویربرداری نامناسب و خوش و بش خطیبی با گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، بازیکنان دو تیم پیش از شروع مسابقه با اهدای گل یاد وخاطره شهدای دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی را گرامی داشتند.هر دو تیم هم بنری در مورد گرامیداشت شهید حسین فهمیده د ر دست داشتند.

* رسول خطیبی و همکارانش در کادرفنی به استقبال یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری رفتند و با آنها خوش و بش کردند. خطیبی با تمامی نیمکت نشینان پرسپولیس دست داد.

* حامد پاکدل و حامد لک ۲ بازیکن پرسپولیس هم به سمت رسول خطیبی و نیمکت آلومینیوم رفتند و قبل از حضور در میدان با بازیکنان و کادرفنی آلومینیوم خوش و بش کرد.

* وحید امیری قبل از شروع مسابقه در میدان با اسماعیل شریفات بازیکن تیم آلومینیوم خوش و بش کرد و یکدیگر را در میانه زمین در آغوش گرفتند.

*تیم الومینیوم اراک یک عکس از پاکدل را با دسته گل به همراه داشتند تا او را به بازیکن فصل گذشته خود که اکنون در تیم پرسپولیس حضور دارد، اهدا کنند.

* فیلمبرداری نامناسب تلویزیون اراک باعث ارسال تصاویری غیر واضح برای بینندگان تلویزیونی شد. دوربین تلویزیونی در ارتفاع کم مشغول تصویربرداری است.

* سیدجلال حسینی در دقیقه ۱۲ به داور مسابقه معترض شد و معتقد بود بازیکن پرسپولیس مرتکب خطایی روی بازیکن ‌آلومینیوم نشده است.

* در ورزشگاه امام خمینی اراک به انگلیسی نوشته شده که آلومینیوم افتخار اراک است.

مسابقه  دو تیم تا دقیقه ۱۲با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا