Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاشیه بازی مس رفسنجان و تراکتور| اعتراض سولدو به داوری/ تابلو تبلیغاتی عامل مصدومیت یک بازیکن - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

حاشیه بازی مس رفسنجان و تراکتور| اعتراض سولدو به داوری/ تابلو تبلیغاتی عامل مصدومیت یک بازیکن

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* پیش از شروع مسابقه کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند. سامان نریمان‌جهان و ناصر سالاری به سمت نیمکت مس رفتند و از محمد ربیعی و دستیارانش رخصت گرفتند. در سوی مقابل هم میثم تیموری و سید مهدی حسینی، بازیکنان رفسنجانی‌ها با نیمکت‌نشینان تراکتور خوش و بش کردند.

* بازیکنان دو تیم به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب با بنر تبریک روز پرستار وارد زمین شدند.

* با توجه به مصدومیت رضا دهقانی، محمدرضا اخباری، پیمان بابایی و شاهین ثاقبی و قرار نگرفتن علی دشتی در لیست تراکتور، فهرست بازیکنان ذخیره این تیم در بازی امروز یک جای خالی دارد.

* مهدی کیانی هم به دلیل آسیب دیدگی در فهرست مس رفسنجان برای این مسابقه قرار نگرفته است.  

* در دقیقه ۳۰ سعاد وفاپیشه خطای هند آرش قادری را برای مس پنالتی اعلام کرد که این تصمیم با اعتراض شدید زونیمیر سولدو و اعضای کادرفنی تراکتور به داور همراه شد.

* میثم تیموری در دقیقه ۴۱ به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد کرد و با توجه به آسیب دیدگی جدی‌اش از زمین بیرون آمد تا مهدی ترکمان جانشین این بازیکن شود.

* فائز الرشیدی، دروازه‌بان عمانی مس هم در دقیقه ۴۴ دچار مصدومیت شد تا بازی برای لحظاتی به وقفه بیفتد.

* نیمه اول این بازی با گل گادوین منشا از روی نطقه پنالتی یک بر صفر به سود تیم میزبان تمام شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا