کرمان

حاشیه بازی مس و پرسپولیس| حضور هواداران اطراف ورزشگاه/تاجیک‌ها روی نیمکت سرخپوشان + فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، تیم‌های مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف هم می‌روند.

* حدود یک ساعت پیش از شروع این مسابقه تعدادی هوادار برای تماشای بازی در تپه‌های اطراف ورزشگاه مستقر شدند که البته ماموران انتظامی سعی داشتند آنها را از این محوطه دور کنند.

* با توجه به تدابیری که برای ایجاد نظم در نظر گرفته شده بود، اتوبوس تیم پرسپولیس بدون اینکه هواداران مقابل آن تجمع کنند، وارد ورزشگاه شد.

* برخلاف فایز الرشیدی، دروازه‌بان عمانی که نامش در بین بازیکنان ذخیره تیم میزبان دیده می‌شود، خبری از حضور زاهر سلیمان، دیگر بازیکن این کشور بین نیمکت‌نشین‌های مس رفسنجان برای بازی با پرسپولیس نیست. البته محمد ربیعی در نشست خبری پیش از این مسابقه اعلام کرد به دلیل ریکاوری نکردن این دو بازیکن پس از بازگشت از دیدارهای تیم ملی کشورشان از آنها در بازی امروز استفاده نمی‌کند. 

* همچنین منوچهر صفروف و وحدت هنانوف، بازیکنان تاجیکستانی که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکنون نتوانسته‌اند قراردادشان را با این باشگاه ثبت کنند، در سفر به رفسنجان همراه سرخ‌پوشان هستند. آنها در زمان گرم کردن بازیکنان برای لحظاتی روی نیمکت پرسپولیس نشستند. 

 

 

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا