Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حاکم شدن تفکر بسیجی در بین مردم و مسئولان از مشکلات می‌کاهد - خبرگزاری برگزیده های ایران
مرکزی

حاکم شدن تفکر بسیجی در بین مردم و مسئولان از مشکلات می‌کاهد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در آیین دیدار با جمعی از پاسداران سپاه ناحیه ساوه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با بیان اینکه تعبیر بسیج پاره تن مردم است را همگان در عمل دیده‌اند، اظهار کرد: بسیج از دل مردم و برای مردم است و همه تلاش‌ها و کوشش‌های آنان در راستای رفع مشکلات ملت است.

وی با بیان اینکه با حاکم بودن فرهنگ بسیجی مشکلات جامعه حل خواهد شد، افزود: بسیج یعنی فرهنگ فداکاری، شهامت، پاکدامنی، مبارزه با رانت و فساد و …، بنابراین با حاکم شدن تفکر بسیجی در بین مردم و مسئولان قطعا مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد. 

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تاسیس بسیج ریشه قرآنی دارد، گفت: کسی که بسیجی است درد مردم را می‌فهمد و همواره به فکر درمان آن است، لذا باید همه امورات جامعه را بسیجی‌وار به پیش ببریم. 

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان بازوان توانمند دین داری و ولایتمداری در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، جهاد و ایثارگری، فداکاری و … خود را وقف مردم کرده که این اراده بزرگ ستودنی است. 

فعالیت  ۷۵ پایگاه بسیج در سطح محلات ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این نشست با بیان اینکه ۹۲ هزار شهید بسیجی باعث تبدیل شدن نهال بسیج به شجره طیبه شده است، بیان داشت: بسیج به عنوان الگو و گفتمان در تمام دنیا مطرح شده است و در کشور ما نیز در مسیر نورانی انقلاب شاهدیم که از این ثمره، سایه و حتی چوب خشک این شجره طیبه استفاده‌های مفید می‌شود. 

 حجت اله دستجانی گفتمان انقلاب اسلامی با تفکر بسیج را باعث لرزه افتادن بر اندام استکبار جهانی در راس آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: همه نقشه‌های شوم دشمنان در این مسیر ۴۳ ساله با تدابیر رهبر معظم انقلاب و میدان داری بسیج خنثی شده است. 

وی افزود: بعد از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری، سپاه بعنوان اولین نهاد ذیل این بیانیه سند راهبردی برای خود تدوین کرد که پس از تصویب شدن آن مقرر شد طی سال جاری بصورت آزمایشی و گفتمان سازی در پیکره بسیج این سند را دنبال کرده و از سال بعد بمدت ۱۰سال برای جامعه سازی و تمدن سازی برنامه ریزی صورت بگیرد. 

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج یک پیشران حرکت عمومی است، گفت: تمام راهبرد دشمنان این است که مردم را از نظام و حاکمیت دلسرد کنند اما خوشبختانه مردم با هوشیاری و بصیرت و با شور انقلابی خود همواره این تلاش دشمنان را خنثی کرده‌اند که نقش بسیج در این موضوع همواره قابل رویت بوده است. 

دستجانی افزود: بسیج در آخرین نبردی که مواجهه ذهن‌ها و باورهاست خود را آماده جنگ نرم کرده و در این مسیر نیز استوارتر از گذشته حضور دارد.

وی در ادامه از فعالیت ۷ حوزه بسیج خواهران و برادران در شهرستان خبر داد و گفت: ۷۵ پایگاه بسیج در سطح محلات حضور دارند که اکثریت آنها در مساجد مستقر شده‌اند تا بتوانیم جامعه پردازی مدنظر رهبری را از مساجد شروع کنیم.

فرمانده سپاه ساوه با تاکید بر اینکه تمام سعی و تلاش ما این است که جوانان مومن انقلابی و پای کار را سازماندهی کنیم، ادامه داد: نقش آفرینی این افراد در جهاد امید آفرینی و مبارزه با سنگر نا امیدی که دشمنان به دنبال آن هستند را باید ارتقا ببخشیم و بسترسازی لازم برای حکمرانی نظام ولایی بنابر سند راهبردی بسیج را محقق کنیم.

وی عنوان کرد: بسیج خود را مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب می‌داند و در تلاش است تا در ۷ عرصه مورد مطالبه رهبری نقش آفرینی کند و با سازماندهی تشکیلات، نقشه فرهنگی شهر و منطقه را ارتقا ببخشد.

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا