اخبار ورزشی

حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود

حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدکاظم حججی، رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: برای ۴ سال آینده، نیازمند کمک همه هیئت‌ها هستیم و تک بعدی نمی‌توان کار کرد. من رای اعضا را گرفتم ولی خادم آنها و ورزش هستم.

رئیس جدید فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور خواهد بود و می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. در این راه به کمک ادارات کل نیاز داریم. هیئت قوی می‌تواند ورزشکار را جذب کند و با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت خواهد شد. در آینده نه چندان دور نیز مدال‌های آسیایی و جهانی، پیش روی ما خواهد بود.

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

حججی گفت: شهید محسن حججی، پسر عموی من است که توفیق شهادت داشت. امیدوارم طوری کار کنیم که در مقابل این شهیدان، سربلند باشیم. از نظر سوابق ورزشی نیز باید بگویم که نخستین مدال ورزشی خود را در سال ۱۳۷۰ در رشته دوچرخه‌سواری کسب کردم. از سال ۱۳۸۳ که فدراسیون سه‌گانه معرفی شد، وارد ترای اتلون شدم و در کنار آن در دوچرخه‌سواری هم بودم. در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ مدارم مربیگری بین‌المللی گرفتم. در کارنامه من ۱۸ مسابقه بین‌المللی در سه‌گانه ثبت شده است. 

محمدکاظم حججی تصریح کرد: برنامه‌ای ۴ ساله تدوین کرده‌ایم و تلاش ما این است که برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ورزشکاران خوبی را کشف و پرورش دهیم تا سهمیه المپیک ۲۰۲۸ را نیز به دست آوریم.

او در مورد فعالیت بانوان در رشته سه‌گانه افزود: بانوان تاکنون در مسابقات داخلی و خارجی در رشته‌های دوچرخه‌سواری-دوومیدانی شرکت می‌کردند. راهکاری پیش‌بینی‌ کرده‌ایم برای رشته سه‌گانه بانوان تا با لباس مورد تایید فدراسیون جهانی در مسابقات از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. ما تلاش داریم تا بازی‌های کشورهای اسلامی (سال آینده) در جزیره کیش برگزار شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا