اخبار روز

حدادعادل: فرایند ‌انتخاب نامزد‌های مجلس برای لیست ائتلاف آغاز شد/ پدرسالارانه برخورد نخواهیم کرد

حدادعادل: فرایند ‌انتخاب نامزد‌های مجلس برای لیست ائتلاف آغاز شد/ پدرسالارانه برخورد نخواهیم کرد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شیراز، غلامعلی حداد‌عادل در جمع خبرنگاران شیراز با اشاره به راهبرد‌های اصلی شورای ائتلاف اظهار داشت: راهبرد ما مبتنی بر دعوت از اعضای انقلابی یا اصولگرا برای کار مشترک است.

وی با بیان اینکه ائتلاف را یک حزب واحد نمی‌دانیم، بلکه متعلق به همه احزاب انقلابی است، تصریح کرد: معتقدیم از مرکز نباید برای شهرستان‌ها و استان‌ها تصمیم‌گیری شود.

حداد عادل با اشاره به فرایند رسیدگی برای انتخاب نامزد‌های لیست این ائتلاف گفت: فرایند رسیدن ما از نامزد‌های متعدد به نهایی این است که نظر جمعی موثری باشد، پس مراحل متعددی را طراحی کردیم و در یک مرحله هم مجمع عمومی رای می‌دهد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ‌تاکید کرد: فرایند رسیدن ما به نامزد‌های نهایی از بالا به پایین و پدرسالارانه نیست.

حداد عادل گفت: ما در تشکیل مجلس دوازدهم، فرقی بین نمایندگان موجود و داوطلبان جدید نگذاشتم و کسی به اعتبار اینکه نماینده مجلس فعلی است، از ارزیابی معاف نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه ما در مجموع مجلس حاضر را انقلابی می‌دانیم، تاکید کرد: ولی معتقدیم از این که هست می‌تواند بهتر شود و این امر را به عهده شورای استان‌ها گذاشتیم.

به گفته وی، فرقی بین زن و مرد در انتخاب نامزد‌ها قائل نیست و اگر کسی شرایط مورد نظر ائتلاف را داشت، بین زن و مرد در حضور در لیست تفاوتی نیست.

/۴۲۴/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا