علمی و فناوری

حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!

حرف های خواندنی استیون اسپیلبرگ معروف درباره آدم فضایی ها!

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، به نقل از ایندی‌وایر، اسپیلبرگ برخی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما از جمله «برخورد نزدیک از نوع سوم» و «ای تی» را درباره حیات فرازمینی‌ ساخته است.

او در برنامه استیون کولبر درباره دیده شدن اشیا ناشناس پرنده در آسمان آمریکا و احتمال اینکه موجودات فضایی باشند گفت: «من هرگز یوفو ندیده‌ام. راستش هیچ وقت پیش نیامده چیزی ببینم که توضیحی منطقی برایش وجود نداشته باشد البته هستند کسانی که چیزهای غیرقابل توضیح را دیده‌اند.»

خالق «برخورد نزدیک از نوع سوم» گفت: «به نظر من ما در دنیا تنها نیستیم و از نظر ریاضی غیرممکن است که ما تنها موجودات هوشمند کیهان باشیم. در عین حال جز در فیلم‌ها به نظر غیرممکن می‌رسد که موجودی پیشرفته ۴۰۰ میلیون سال نوری سفر کند تا به ما سر بزند. خوشبینانه‌ترین چیزی که من درباره یوفوها که در دوربین جنگنده‌ها و هواپیماها دیده می‌شود، به ذهنم می‌رسد این است که شاید آن‌ها از کهکشانی دور در فاصله چند صد سال نوری نیامده باشند. شاید انسان‌هایی هستند که آینده (۵۰۰ هزار سال بعد) به قرن ۲۱ سفر می‌کنند تا درباره رویدادهای این دوره از تاریخ زمین پژوهش کنند.»

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا